Op een van mijn e-mailadressen is de knop voor het weergeven van de afbeeldingen meestal niet zichtbaar. Dat was eerder niet het geval. Kan de knop weer zichtbaar gemaakt worden?

Op een van mijn e-mailadressen is de knop voor het weergeven van de afbeeldingen meestal niet zichtbaar. Dat was eerder niet het geval. Kan de knop weer zichtbaar gemaakt worden?
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Ik ben benieuwd naar antwoord op deze vraag van
Hallo
Zitten er in de betreffende mail wel afbeeldingen? Of zitten er externe afbeeldingen in? Die worden standaard meegestuurd als bijlage.
Maak je daarnaast ook gebruik van een e-mailprogramma? Zo ja, gebeurt het daarin ook of enkel in Webmail? En wat gebeurt er als je het test vanaf een ander apparaat?
Daarnaast kan ik navraag voor je doen als je een voorbeeldmail voor me hebt. Vul in je forumprofiel jouw betreffende e-mailadres in en het afzendadres van de mail waarin de afbeeldingen niet laden. Voeg daarbij toe op welke datum en tijd je de mail ontvangen hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.