Skip to main content

Op een van mijn e-mailadressen is de knop voor het weergeven van de afbeeldingen meestal niet zichtbaar. Dat was eerder niet het geval. Kan de knop weer zichtbaar gemaakt worden?

 

 

Hallo @500W , maak je misschien gebruik van de optie in Webmail Instellingen → Beveiliging om “Vooraf laden van externe afbeeldingen toe te staan” of bepaalde verzenders dat ‘recht’ te geven?

In dat geval is de knop “Afbeeldingen tonen” overbodig en wordt die knop niet getoond.

 


Hallo Ruud,

Dat is niet het geval . Heb een mail doorgestuurd naar een ander kpn e-mailadres en nu zie ik daar ook geen knop. Zou het aan de afzender(s) kunnen liggen? Voorheen werkte het altijd goed. Tast nu een beetje in het duister.

 


Hallo @500W , misschien een overbodige vraag maar zitten in die mail geen externe afbeeldingen? Dan is die knop ook niet nodig. Verder heb ik ook even geen idee.


Vervelend is het, die afbeeldingen zijn informatief. Misschien is het gewoon een bug bij KPN. Kan iemand van KPN dit bevestigen?  Als het maar weer werkt zoals zoals voorheen.

Bedankt voor het meedenken Ruud.


Een bekende van mij krijgt ook mail van een van die afzenders, en die heeft met Thunderbird geen probleem. Moet dus toch aan de webmail liggen.


Bij mij worden de afbeeldingen van enkele afzenders in de webmail getoond als bijlage, terwijl die bij een bekende gewoon geladen worden (Ziggo i.c.m. Thunderbird). Hopelijk is het zo duidelijk genoeg en weet iemand een oplossing.


Hoi @500W, het is op het moment vrij druk op het forum door de vakantieperiode. Goed om te zien dat @RBxx al toegesneld is. 

Ik lees dat afbeeldingen nu als bijlage zichtbaar zijn, en dat je Webmail gebruikt. Het gebeurt op meerdere van jouw e-mailadressen lees ik, dat is goed om te weten. Ben je intussen verder gekomen? Ik lees dat 't om enkele afzenders gaat, betekent dat dat de afbeeldingen bij andere afzenders wel goed weergegeven worden? Als het nog speelt, ben ik ook benieuwd naar welke internetbrowser je gebruikt. Speelt het dan ook als je een andere browser gebruikt, bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox?


Op een e-mailadres heb ik er tot nu toe geen last van, op een ander KPN e-mailadres wel. Hier had ik eerder geen last van. De vraag is of er iets aan te doen is. Chrome gebruiken maakt geen verschil. Het is niet bij alle e-mails, maar wel bij een groot deel het geval dat de afbeeldingen als bijlage getoond worden en er geen knop zichtbaar is.


@500W Om bij de oplossing te komen moeten we eerst de hele situatie duidelijk in kaart brengen. Dat hebben we nu nog niet, doordat het niet bij alle mails gebeurt en ook maar op één van je e-mailadressen. 

Ik ben benieuwd naar antwoord op deze vraag van @RBxx:

Hallo @500W , misschien een overbodige vraag maar zitten in die mail geen externe afbeeldingen? Dan is die knop ook niet nodig. Verder heb ik ook even geen idee.

Zitten er in de betreffende mail wel afbeeldingen? Of zitten er externe afbeeldingen in? Die worden standaard meegestuurd als bijlage.

 

Maak je daarnaast ook gebruik van een e-mailprogramma? Zo ja, gebeurt het daarin ook of enkel in Webmail? En wat gebeurt er als je het test vanaf een ander apparaat?

Daarnaast kan ik navraag voor je doen als je een voorbeeldmail voor me hebt. Vul in je forumprofiel jouw betreffende e-mailadres in en het afzendadres van de mail waarin de afbeeldingen niet laden. Voeg daarbij toe op welke datum en tijd je de mail ontvangen hebt.


Het werkt weer zoals het hoort, bij deze bedankt voor degene die de knop heeft omgezet.