Skip to main content

Kan niet inloggen op mijn email (vaste computer/telefoon) van hetnet. Krijg iedere keer de melding dat het wachtwoord niet bekend is. Vorige week heb ik een mail van (naar het leek) mijn werkgever geopend, en beantwoord, en sindsdien krijg ik enorme hoeveelheden meldingen van: "postmaster delivery not accepted”o.i.d. Zou het hier mee te maken hebben? Heb mijn wachtwoord al veranderd,, maar nog lukt het niet :(

Wie weet raad? Vind mijn probleem niet terug bij de algemene vragen over email.

gevepe

@gevepe :

Kom je met jouw gebruikersnaam + wachtwoord wel binnen bij de webmail ? 

Ja, jouw emailaccount is inderdaad gehackt. Er wordt dan vanaf jouw emailadres spam naar vele andere emailadressen gestuurd en als die andere adressen niet bestaan krijg jij die retour met die mededeling.

Je moet nu ALLE wachtwoorden veranderen inclusief het wachtwoord van jouw KPN-ID.


Ik kom ook niet in webmail..wachtwoorden heb ik vervangen, maar dan moet je een bevestigingsmail krijgen en die komt niet binnen.Vicieuze cirkel..


Ik kom ook niet in webmail..wachtwoorden heb ik vervangen, maar dan moet je een bevestigingsmail krijgen en die komt niet binnen.Vicieuze cirkel..


@gevepe Heb je toevallig een tweede alternatief e-mail adres of 06 nummer opgegeven als back-up?

Bel anders met KPN zodat ze dit direct hopelijk kunnen herstellen 0800 0402 en geef aan ‘medewerker spreken’


Hoi @gevepe, het klinkt inderdaad alsof je in een cirkel terecht komt op deze manier! Is het inmiddels gelukt via de optie die Anneke-Anna noemde? Als dat niet zo is kijken we graag nog met je mee natuurlijk.