Skip to main content
Vraag

Komen geen e-mails meer binnen op Freeler account

  • 6 September 2024
  • 15 reacties
  • 81 keer bekeken

Hi,

Sinds 3/9 krijg ik geen mail meer binnen op mijn freeler account.

Ik heb niks veranderd.

Wachtwoord kan ik niet wijzigen en het genoemde telefoonnummer geeft geen oplossing voor wachtwoorden.

Kunnen jullie mij verder helpen?

@Nanoq 

Lukt het niet om een KPN ID aanmaken ?

Wachtwoord veranderen: https://freeler.email.kpn.com


Dat wel, maar ik kan er niets mee. Ik moet daar dan namelijk weer inloggen met mijn Freeler inloggegevens. 

Het vorige week nog werkende wachtwoord werkt dan niet?

Is een tijdelijk wachtwoord een oplossing?


@Nanoq 

Kom je wel binnen bij de webmail ? Je zult toch met dat nummer moeten bellen ( 0800 - 0402 ) om het wachtwoord te veranderen. Misschien had je een wachtwoord dat niet aan de KPN eisen (minstens 10 tekens) voldeed ?


Helaas kom ik met dat telefoonnummer niet verder.

De enige opties om wachtwoorden te wijzigen als een KPN contract heb.

En die heb ik al jaren niet meer.

Freeler-reset kunnen ze alleen via KPN.

Zijn er nog andere opties?


@Nanoq 

Tja, dan vrees ik dat je definitief afscheid moet nemen van dat emailadres. Ik denk dat de KPN destijds vergeten heeft om het emailadres te verwijderen en dat pas zeer recent gedaan heeft.

Heb je ooit van de KPN een email of een brief gekregen waarin werd medegedeeld dat het account/abonnement werd opgeheven ? Want dat gebeurt altijd voordat de KPN een abonnement of een (gratis) account beëindigt.

Als - ik herhaal - ALS je nog een KPN abonnement hebt kun je 1) een nieuw KPN account aanmaken en 2) daar dat freeler emailadres als een alias aanhangen.

Als je geen KPN abonnement hebt hoe heb je je dan kunnen registreren voor dit forum ? Heb je misschien een KPN mobiel abonnement ?


Geen KPN account meer.

Ik heb gewoon een mijn KPN account kunnen aanmaken met een upcmailadres??

En daarmee kon ik mij aanmelden voor dit forum. 


@Nanoq 

Aha op die manier.


Dus geen oplossing mogelijk.

Emailadres verloren 😥


@Nanoq 

Uit informatie van dit forum blijkt dat de KPN meer dan eens “steekjes laat vallen" en dit zou één van deze “steekjes” kunnen zijn. Je kunt natuurlijk altijd nog een nieuw KPN internet abonnement nemen maar ik neem aan dat je daar geen belangstelling voor hebt. Wie weet hoe dat kosten-technisch uitvalt.

Misschien weet één van de moderators nog een andere oplossing weet en/of bereid is om eens in de administratie van de KPN te kijken wat er werkelijk aan de hand is.


Ik hoop het.

Bedankt voor je inspanning!


Hi @Nanoq, jammer dat je mailadres ineens niet meer werkt!

Doordat Freeler accounts zulke oude mailadressen zijn, gebeurt het wel eens dat zo'n e-mailadres blijft werken, ook nadat je je abonnement bij ons al opgezegd hebt. In dat geval heb je geluk gehad 🙂 Als je geen internet- of e-mailabonnement meer bij ons hebt, dan kunnen we niet garanderen dat het e-mailadres blijft werken. Ik heb daarom nu helaas geen optie om het mailadres weer voor je aan de praat te krijgen.

Als je het e-mailadres wel graag weer werkend wilt hebben, raad ik je aan om even te bellen met onze klantenservice (0800-0402, gratis) en de opties te bespreken. Mogelijk kunnen zij er nog een e-mailabonnement voor je van maken, maar ik durf niets toe te zeggen.


@Alexandra van KPN 

@Nanoq is geen klant meer van de KPN en heeft dus ook geen klantnummer meer. Kan @Nanoq dan wel geholpen worden door/bellen met de KPN klantenservice ?


Ik heb gebeld met 0800-0402. Zij kunnen mij niet helpen.

Ik zou alleen een tijdelijk wachtwoord moeten krijgen om een nieuwe te kunnen aanmaken.

Iemand anders met een net zo kort wachtwoord als ik had, kon het ww zo wijzigen naar een langer ww 🥺

Dat emailadres was net zo oud en ook zonder KPN account.

 


Ik ga even kijken naar of ik nog iets voor je kan doen. Maar, aangezien je geen abonnement meer hebt, durf ik geen toezeggingen te doen.

Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in met; het adres waarop het staat/stond, naam van de contractant destijds, klantnummer waar het bij hoorde, geboortedatum van de contractant en het toen bij ons bekende IBAN rekeningnummer? En het betreffende mailadres kan je kwijt in de ‘persoonlijke opmerkingen’. Alleen met al die gegevens kan ik een poging doen. Laat je weten als je je gegevens ingevuld hebt?


Hoi Alexandra,

Ik heb het forum formulier met de mij nog bekende gegevens ingevuld.

Klantnummer weet ik niet meer.


Reageer