Skip to main content

Ik probeer nu al een twee weken mijn xs4all  pack abonnement te koppelen aan mijn kpn id.

 

Maar wat ik ook doe ik krijg een melding dat mijn abo niet herkent wordt, echter alle gegevens kloppen. Wat nu, want hierdoor kan ik kpn veilig niet installeren en dat is wel belangrijk. Iemand enig idee?

 

Ik heb het gebprobeerd met de app, via chrome, via een brave browser maar niets helpt. zelfs een nieuw kpn id maken heeft niet geholpen.

 

 

Ik heb hetzelfde probleem.  In de app worden de juiste gegevens ingevuld maar geen koppeling en ook Gwen foutmelding


Na diverse emails (en twitter DM’s, maar verspil daar je moeite maar niet aan) is het eindelijk opgelost. Na wederom een uitleg welke knoppen ik moest drukken om te koppelen (blijf vooral die standaard antwoorden copy and pasten kpn .. ik weet dat het goed is voor je average response tijd, maar je klant er mee helpen ho maar), had ik nu iemand die even doorgaf wat er in het systeem stond , ik had al mijn kant doorgegeven, en wat bleek .. twee cijfers van de postcode omgedraaid in het kpn systeem, dus nu werkt het wel met een foute postcode.

 

Ik heb even bij de gegevens van mijn mobiel gekeken en daar staat mijn postcode gewoon goed, de verhuizing van xs4all naar kpn van je pack abo is dus een handmatige actie geweest.

Blijf ze emailen en bellen en dwing ze je postcode en huisnummer te controleren tov van wat je echte gegevens zijn. Ik gok dat er ook bij jouw iets fout zal staan @Ahil.