Skip to main content

goedemorgen,

ik heb internet en mail van KPN en wil nu graag mijn domeinnaam ( thans bij Vevida) verhuizen naar KPN.

Wat zijn hiervan de kosten?

 

Hoi @Yatog 
Een domeinnaam verhuizen is kosteloos, (mist je bij je oude provider contract-vrij bent) maar dat gaat niet op het consumentenforum van de KPN.
Of het op het Zakelijk forum wel kan dat weet ik niet dan zou je daar even moeten vragen.
Maar gaat het alleen om de e-mail?
Die hoef je niet te verhuizen, die kun je gewoon gebruiken hier, doe ik ook met mijn domeinnaam.

Natuurlijk moet je wel de abonnementskosten van van je domein betalen bij de nieuwe provider (KPN), het verhuizen op zich is gratis.


Hoi @Yatog ,

Welkom op het forum! Dit is het forum van KPN voor consumenten (niet voor zakelijk). Bij de consumententak van KPN hebben we geen domeinnaamregistratie en hosting, dus hier kunnen we je helaas niet verder mee helpen. Zoals huistijger al aangeeft kun je hiervoor mogelijk wel terecht bij KPN Zakelijk. Je zal dan even contact met hen op moeten nemen voor de mogelijkheden. Telefonisch kan dat op 0800-0403 of via het zakelijke forum welke hierboven al genoemd wordt.