Skip to main content

Mijn KPN mail werkt opeens niet meer. Ik kan ook niet bij Webmail. Heb in mijnkpn wachtwoord gewijzigd, Mail afgesloten, Macbook herstart. Maar probleem blijft. Melding: “can’t connect to the account”.

Hallo @Kleur 

 

Welk wachtwoord heb je gewijzigd?

Als je het KPN-ID wachtwoord gewijzigd hebt heeft dat geen invloed op je emailwachtwoord.

Je email wachtwoorden kan je ook via deze link wijzigen: https://email.kpn.com/

Daar inloggen met je KPN-ID en daarna het account kiezen waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen:

 

Als er een alias onder hangt, zoals hier het @planet.nl emailadres dan wijzigt het wachtwoord ook voor dat e-mailadres.


dank, ik ga dit doen. Maar aanvankelijk probeerde ik het ook met mijn oude wachtwoord zonder succes.


Hoi @Kleur, welkom op het forum! Is het gelukt na het resetten van het wachtwoord zoals GeSp voorstelde? Lukt het daarmee om in te loggen in de Webmail? Als het daar lukt, weet je zeker dat het wachtwoord juist is, als het dan nog niet lukt in Mail op de MacBook kan het zijn dat de instellingen in het programma niet helemaal juist zijn. Die kan je dan vergelijken met wat we hier beschrijven: e-mail instellen.


Hi Jasper,

 

inloggen op webmail lukt inmiddels wel.

En Mail doet het gelukkig ook weer.

dank


@Kleur

Kun je uitleggen wat je gedaan hebt om dit probleem op te lossen ?


@Kleur ,  Fijn dat het weer werkt.

 

Wat @Willy22 vraagt ben ik ook benieuwd naar, misschien voldeed je oude wachtwoord niet meer aan de huidige wachtwoord eisen?


Goed om te lezen dat het weer werkt @Kleur! Net als Willy en GeSp ben ik ook benieuwd welke stap de oplossing was. Jouw oplossing kan voor anderen ook een probleem oplossen namelijk