Skip to main content

Mijn kpn agenda items worden niet automatisch weergegeven in de windows 10 mailapp. Hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?

Hallo en welkom, @Lindy18. Mijn collega @Jeroen_dB legt in onderstaande topic heel mooi uit hoe je jouw KPN agenda in bijvoorbeeld Windows Mail kunt gebruiken:

Ik raad je aan om dit topic eens door te nemen. 

Het is hierbij goed om te weten dat alleen wijzigingen die je in KPN webmail aanbrengt gesynchroniseerd worden. Als je in Windows Mail wijzigingen aanbrengt, zullen deze niet gesynchroniseerd worden.


Dank je wel, Denise. Ik ga er naar kijken. Zou super zijn als dit werkt. 


Ik heb er naar gekeken en in de Windowsapp heb ik mijn hetnet account (wat een alias is van mijn kpn.nl account) al aangemeld en geconfigureerd. Maar in de agenda is dat dus niet gebeurd. Dat wilde ik dus doen maar moet een ww invullen. Alleen dat blijkt toch een ander ww te zijn en niet de ww van kpnmail. Als ik dat toch probeer krijg ik de melding dat er al een account is geconfigureerd met het hetnet.nl account. Huh? Waarom dan niet in de agenda van Windowsmail? Maar ik denk dat dit meer een probleem is van de Windowsmail dan van kpn.


Je maakt voor e-mail en agenda gebruik van dezelfde app? Dan hoef je jouw KPN e-mailadres hier maar één keer in te stellen. Als je dit allemaal gedaan hebt en je kunt toch geen gebruik maken van de agenda, dan ben ik bang dat dit niet gaat lukken. :neutral_face:


Bedankt, Denise.  

Ik blijf zoeken en wie weet, lukt het me ooit.

Met vriendelijke groet,

Lindy Pranger