Skip to main content
Beantwoord

KPN box 12

• March 3, 2021
  • 8 reacties
  • 115 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Beste antwoord door Bart van KPN

Wanneer er een modem omgeruild wordt kunnen wij nooit met zekerheid zeggen welk modem je exact krijgt. Wij hebben zo geen inzicht in de voorraad etc. Vandaar, is ook niet handig dat er jou een specifiek modem beloofd is, excuses. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 4, 2021

Hoi @Henknan, wat is je vraag? Kan ik ergens mee helpen?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 4, 2021

PS     Dit is de  verkorte versie van mijn contact(en) met de klantenservice.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 4, 2021

Wees blij met die v10. Het beste modem wat kpn ooit heeft gehad.  De 12 heeft nog kinderziektes en niet geschikt voor alle verbindingen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 4, 2021

Wie zegt dat ik niet blij ben met de V10 ?

Het gaat mij om het feit dat de klantenservice medewerkers , welke ik heb gesproken, verschillende verhalen vertellen .

Als men op een lijn zit komt dat geloofwaardiger over , krijgt men in ieder geval het gevoel serieus genomen te worden.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 4, 2021

Helaas werkt het tegenwoordig niet meer zo maar je bent in ieder geval gewaarschuwd. 😉

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 4, 2021

Jazeker , bij KPN in ieder geval .

Een sugestie : Bij Bol.com in de leer gaan , fantastische helpdesk .

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 7, 2021

Wanneer er een modem omgeruild wordt kunnen wij nooit met zekerheid zeggen welk modem je exact krijgt. Wij hebben zo geen inzicht in de voorraad etc. Vandaar, is ook niet handig dat er jou een specifiek modem beloofd is, excuses. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 18, 2021

Per ongeluk op Like gedrukt, vind dit niet leuk.