Skip to main content
Beantwoord

KPN Cloud bestanden worden niet goed gesynchroniseerd

• 2 mei 2025
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Afbeeldingen van de cloud van computer A zijn niet te zien op computer B.

KPN Cloud verwijderd van de PC B. Ook in de user … KPN Cloud map alles weggehaald.

PC opnieuw opgestart.

KPN Cloud_v2.17.3 App geïnstalleerd. Alles wordt opgehaald. Maar een nieuw document ziet de andere computer niet. Hetzelfde met PC A gedaan met hetzelfde resultaat.

Voorheen werkte het allemaal prima maar nu niet meer.

Wat ging/gaat er verkeerd?

Arjen

Beste antwoord door Golf7

Het was even zoeken naar dat icoontje.

Er staan geen error berichten in.

Ik zag wel een pauze knop hierop geklikt en het werkte weer.

Dank je wel 

Bekijk origineel

3 reacties

• 0 reacties
  • 2 mei 2025

Hallo ​@Golf7 

Hier even getest maar het werkt hier nog prima tussen 2 PC's die op de KPN Cloud aangemeld zijn met hetzelfde KPN e-mailadres.

Als je naar voorkeuren gaat, zie je dan nog wat vreemds in Meldingen of in de log staan, je kan dat openen in Windows 10 of 11 via het KPN Cloud icoontje rechts onderin:

Je krijgt dan dit scherm waar je de Meldingen en het Logbestand (onder Instellingen) kan bekijken.

Het logbestand staat vol met meldingen maar dat zouden voornamelijk INFO of DEBUG meldingen moeten zijn, kom je daar ook regels tegen waar ERROR in staat?

Welke Windows versie(s) staan er op die PC’s?
Onder Windows 11 krijg ik een wel altijd een Melding te zien over een niet te synchroniseren .drive map die niet op de Windows 10 PC of via webmail → Drive te zien is, dat zal toch iets in Windows 11 of de KPN Cloud software zijn wat niet helemaal goed gaat.
Maar dat heeft bij mij verder geen invloed op het synchroniseren van de andere mappen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 3 mei 2025

Het was even zoeken naar dat icoontje.

Er staan geen error berichten in.

Ik zag wel een pauze knop hierop geklikt en het werkte weer.

Dank je wel 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 15540 reacties
  • 6 mei 2025

Ah kijk aan, dan was het synchroniseren blijkbaar per abuis gepauzeerd ​@Golf7 🤔

Heel fijn dat je deze knop gevonden hebt dankzij de tip van GeSp om toch even bij de meldingen te kijken!

Reageer