Skip to main content
Beantwoord

KPN Cloud opslagcapaciteit wordt niet beter ondanks verwijderen bestanden

• August 17, 2026
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Goedendag,

Ik krijg sinds gisteren de melding dat KPN cloud opslag bijna vol is (bij synchroniseren). Ik heb o.a. de prullenbak geleegd en een een paar mappen met hoop data verwijderd, maar dat geeft geen verschil in opslag capaciteit. Ik kan ook geen bestanden vinden die het probleem eventueel zouden kunnen veroorzaken.

Ik heb wat voorgaande topics gelezen en zag dat het probleem kan worden opgelost door een reset op de server. Ik heb in mijn profiel onder persoonlijke opmerking mijn e-mail adres vermeld voor het inloggen op de KPN cloud.

Hopelijk kan het probleem spoedig worden opgelost.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Niek Tap, ik zie dat je twee topics hebt aangemaakt, ik heb de tweede verwijderd.
Ik zet je verzoek door naar mijn collega's om dit te herstellen, dit lijkt helaas soms voor te komen. Als ik reactie van ze heb hoor je van me!

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 20, 2026

Hoi ​@Niek Tap, ik zie dat je twee topics hebt aangemaakt, ik heb de tweede verwijderd.
Ik zet je verzoek door naar mijn collega's om dit te herstellen, dit lijkt helaas soms voor te komen. Als ik reactie van ze heb hoor je van me!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2026

Hi Thomas,

Bedankt voor je antwoord, we wachten het af.

Groeten Niek

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2026

Hi Thomas, 

Ik zie inmiddels dat KPN Cloud weer de normale waardes geeft voor de opslag. Bedankt voor de medewerking.

Groeten,

Niek

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Top!