Skip to main content

De KPN cloud app synchroniseert niet meer. Als ik in de app op “Synchronisate hervatten” klik krijg ik onmiddelijk de foutmelding: Er is een onbekende fout opgetreden (AND-999)

Wat flauw dat je deze foutmelding te zien krijgt @prxWT 😕

Zou je mij kunnen vertellen via welk apparaat je de app geïnstalleerd hebt? En welke iOS of Android versie daarop geïnstalleerd is? 

En heb je voor de volledigheid misschien ook een screenshot voor me, zodat we echt even met je mee kunnen kijken? 


Het apparaat is een samsung S10+ met android 12

In de cloudmap "Documenten” ontbreekt een submap met de naam "Curacao-nov2024”

Als ik KPN cloud benader via mijn PC dan zie ik deze map met inhoud wél.

Druk ik dan op synchronistatie hervatten gebeurt er niets.

Helaas weet ik niet hoe ik een screenshot moet maken, sorry….


Ok bedankt @prxWT!

Bij mijn S10 was dat volgens mij de aan/uitknop en de knop voor geluid zachter tegelijkertijd kort indrukken, zou je dat eens kunnen proberen? 


 


Via de PC zie ik dit:

 

 


Dat is wel een flink verschil @prxWT, dankt voor het delen!

Ik stuur dit alles even door naar de beheerder van de cloud, met de vraag of ze hier even in willen duiken. Zodra ik meer weet, hoor je hier weer van me!


Hi @prxWT,

Er wordt mij nu de vraag gesteld of je de app al eens hebt verwijderd en opnieuw hebt geïnstalleerd. Mocht je dat nog niet hebben gedaan, zou je dat dan alsnog willen proberen nu? Ik hoop echt dat dit direct de oplossing blijkt te zijn! Zo nee, dan kijken we uiteraard even verder 🙂


Verwijderen en opnieuw installeren heb ik nog niet gedaan.

Ik zal dat gaan doen maar dat kan even duren want ik ben vanaf maandag in het buitenland.

Mocht het geen verbetering brengen zal ik u t.z.t. berichten.


Helemaal prima @prxWT, ik hoor graag je bevindingen als je weer terug bent en er tijd voor hebt gehad!


Reageer