Skip to main content

Ls,

 

In de meldingen van KPN Cloud op de desktop wordt de timestamp gegeven in UTC. Kan dat ook in locale tijd?

 

Raderius.

Hi @Raderius! Excuus voor de late reactie. Ik heb niet direct antwoord op de vraag voor je.

Welke tijd is het precies die je wilt aanpassen? 

Als ik een bestand upload zie ik 2 tijden staan. Bij “Opname datum” staat het moment dat het bestand is aangemaakt. Bij “Gewijzigd” staat de tijd waarop het bestand is geüpload naar de cloud. Die tijd is bij mij gelijk aan de tijd die op de computer wordt weergegeven.

Begrijp ik goed dat je deze tijd wilt aanpassen?


Bram,

Fijn dat je reageert, ik bedoelde de tijd die aangegeven wordt in de tap Meldingen waarin in mijn geval mijn geval gemeld wordt dat syncacties "timed out" zijn. Die tijd wordt aangegeven in UTC hetgeen verwarrend is omdat het aangegeven moment vaak buiten de normale bezigheden op de PC valt en er dus niets te synchroniseren is.

Groet Raderius.


@Raderius ik heb het even naast mijn eigen cloud gelegd maar zie toch niet precies wat je bedoelt. Zou je een screenshot willen plaatsen met waar je precies die meldingen ziet? Let daarbij wel op dat je eventuele persoonlijke gegevens afschermt. 


Bram,

 

Hierbij een screenshot waar je om vroeg.

Overigens nadat KPN melding maakte over een nieuwe versie van de app heb ik die geinstalleerd.

De meldingen blijven ook nu met een UTC timestamp en als 'extra' verdween de tray icon voortdurend.

Groet, Raderius


@Raderius wil je eens kijken of het helpt in de webmail de instellingen aan te passen? Bij mij zien de instellingen voor de cloud in de Webmail op deze manier uit: 
 

 


Bram,

 

De instellingen zijn gelijk aan wat jij liet zien. Dus blijft het een raadsel. Maar daarnaast breekt KPN Cloud nu voortdurend af met een foutmelding. Het blijft tobben….

Ik heb besloten het zo maar te laten en KPN Cloud ook maar te vergeten.

Bedankt voor de moeite en een fijne dag nog.

Groet,

Raderius.


Bram,

 

Hierbij een screenshot waar je om vroeg.

Overigens nadat KPN melding maakte over een nieuwe versie van de app heb ik die geinstalleerd.

De meldingen blijven ook nu met een UTC timestamp en als 'extra' verdween de tray icon voortdurend.

Groet, Raderius

Hallo @Raderius ,

Zet het schuifje eens aan bij "Set the time zone automatic".