KPN e-mail instellen in W10 mailprogramma geeft foutmelding
account toevoegen in W10 mail is geen probleem dacht ik. Hat is akkoord.
mail openen komt de foutmelding, ( de instellingen zijn verouderd)
Dan maar handmatig invoeren, akkoord, maar weer de zelfde foutmelding dus geen mail versturen of ontvangen.
mijn laptop was voor reparatie deksel. Toen ik de laptop terug had bleek dat W10 er op nieuw was opgezet, zeer vreemd maar ik was alles kwijt dus W10 opnieuw instaleren en invullen.
Nu werkt een nieuw account niet van KPN maar wel van Google.
voor webmail wil ik zowel het Email adres en wel wachtwoord aanpassen, maar hoe.
mijn vaste Email van kpn.nl dat paswoord heb ik net veranderd.
in de service zie ik het account van hetnet.nl wel staan maar ik zie niet dat ik dat kan aanpassen, wel mijn
kpnmail.
Je hetnet.nl emailadres is hoogstwaarschijnlijk een alias van een kpnmail.nl emailadres/mailbox.
Je kan alleen het wachtwoord van die mailbox aanpassen, voor alle aliassen die eronder hangen gebruik je dan hetzelfde wachtwoord als van het hoofdemailadres van die mailbox.
Je ziet dan een lijst met mailboxen en je kan daar ook een nieuwe mailbox (en dus ook emailadres) aanmaken.
Als je op een bestaande mailbox klikt dan kan je daar het wachtwoord wijzigen en aliassen toevoegen.
Bedankt voor de snelle reacties.
Ik volg deze handleiding maar het gaat mij dan wel om een webmailadres aan te makenen niet om het wachtwoord voor kpnmail te veranderen.
Dat doe je door op het plusje te drukken:
Oké, bedankt, ik ga het opnieuw instellen.
Hierbij sluit ik deze support, bedankt
vr.groet Bruinsma
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.