Skip to main content

Beste KPN,

Ik krijg al jaren een factuur voor het gebruik van KPN email, alleen ik gebruik deze niet. Sinds het stoppen van mijn internet aansluiting ontvang ik nog steeds elke maand een factuur en in de mijnKPN app zie ik geen mogelijkheid tot het opzeggen hiervan.

 

vr gr Frank

@frank1974nl Goedenavond Frank, als je het niet gebruikt snap ik dat je het e-mailpakket graag wilt opzeggen. Door drukte hier op het forum zijn we niet eerder bij je topic. Ik hoop dat het intussen gelukt is. Zo niet, neem dan even contact op met onze klantenservice. Onze collega's die de opzeggingen regelen helpen je dan meteen verder.


Hoi Alexandra,

Bedankt voor je antwoord, alleen met deze link is het nog een zoektocht hoe ik mijn email kan opzeggen.

Welk nummer of chat of email adres moet ik gebruiken om met jouw collega's in contact te komen om de opzegging te regelen?

 

En is het mogelijk om inzicht te krijgen in de overeenkomst waarin ik heb aangegeven gebruik te willen maken van KPN email?

 

vr gr Frank


Hallo @frank1974nl , 0800 0402.

 


Hallo @frank1974nl 

Het is inderdaad wat verstopt.

KPN klantenservice is bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer)

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.