Skip to main content

Ik was tot een jaar geleden klant bij KPN en had daar een paar emailadressen ...@kpnmail.nl

Die werken nog steeds!! Ondanks dat ik verwacht had dat die na een half jaar niet meer zouden werken.

Nu ik, sinds paar dagen, weer terug ben als klant wil ik die adressen graag aan mijn KPN account koppelen zodat ze niet verdwijnen of ik er straks niet meer bij kan. Hoe kan ik dat regelen?

Of kan ik beter geen slapende honden wakker maken zodat ik ze zeker voor hele lange tijd kan houden?

@MrMarcie 

Gebruikte je die KPN emailadressen nog altijd ? Of gebruikte je alleen nog maar emailadressen/-accounts van die andere provider ?

Bel met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ). Die kunnen dat emailaccount naar jouw nieuwe abonnement overzetten. Of wil je alle KPN emailadressen aan één emailaccount hebben ?


Wie bepaald hier dat antwoord van WMG-N de beste is????
Die snapt mijn post namelijk helemaal niet. Geeft een wazig antwoord.


Via onderstaande link kun je dat regelen @MrMarcie :

https://email.kpn.com/

waarschijnlijk moet je ze koppelen als alias onder een bestaand e-mailaccount, of anders per adres een nieuw account aanmaken.

Krijg je een foutmelding bij het koppelen van de accounts, kan het zijn dat de accounts nog wel bestaan maar door KPN weer vrijgegeven moeten worden en dat kan door te bellen met 0800 0402.

Succes.


Wat is er vaag aan @MrMarcie? Als ik jouw vraag en de reactie van WMG lees sluit dat op elkaar aan. Je vraagt hoe je e-mailadressen onder een ander KPN account kan onderbrengen, en daar geeft hij antwoord op: door ons te bellen.

Zijn eerste vraag is ook van belang, e-mailadressen worden na het opzeggen van een abonnement automatisch 6 maanden bewaard en worden daarna verwijderd. Mochten ze verwijderd zijn kan het zijn dat ze niet overgezet/opnieuw aangemaakt kunnen worden.


Reageer