Skip to main content
Beantwoord

KPN e-mail werkt niet meer via Office 365

• 7 maart 2025
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Sinds een upgrade van KPN/Microsoft van onze licentie werkt onze e-mail niet meer, KPN wijst naar Microsoft, Microsoft komt zijn afspraken steeds nier, wij zijn al 5 dagen uit de lucht met Office 365, zijn hier vergelijkbare problemen en hoe hebben jullie dit opgelost?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@JohanB. Dat is niet handig dat je al 5 dagen lang geen e-mail kunt ontvangen en versturen. Heb je Microsoft 365 via je zakelijke abonnement bij KPN? Ik moet zeggen dat ik meer thuis ben in de consumenten producten van KPN en alles wat daar bij hoort. Mijn kennis over zakelijke producten is helaas wat beperkt.

Heb je ook iets gehad aan de aanwijzingen van ​@GeSp? Verder raad ik je aan om te bellen met 0800-0403 om daar hulp te krijgen bij je vraag. 

GeSp schreef:

Je bent dan naar Standaard of Premium gegaan?

Het enige wat er dan normaal moet gebeuren is je dat je de licenties voor die accounts moet wijzigen, kwestie van per account de nieuwe licentie aanvinken en de oude uitvinken.

Heb je ook zelf (toegang tot) een beheer account of doet KPN het beheer?

Bekijk origineel

3 reacties

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6546 reacties
  • 7 maart 2025

Hallo ​@JohanB 

Het enige wat er dan normaal moet gebeuren is je dat je de licenties voor die accounts moet wijzigen, kwestie van per account de nieuwe licentie aanvinken en de oude uitvinken.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 984 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Hoi ​@JohanB. Dat is niet handig dat je al 5 dagen lang geen e-mail kunt ontvangen en versturen. Heb je Microsoft 365 via je zakelijke abonnement bij KPN? Ik moet zeggen dat ik meer thuis ben in de consumenten producten van KPN en alles wat daar bij hoort. Mijn kennis over zakelijke producten is helaas wat beperkt.

Heb je ook iets gehad aan de aanwijzingen van ​@GeSp? Verder raad ik je aan om te bellen met 0800-0403 om daar hulp te krijgen bij je vraag. 

GeSp schreef:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 maart 2025

Het probleem is “opgelost” Microsoft zegt (ergens in een call centre Don’t worry we Will reset the system, en dat 4 keer, KPN zegt we hebben Microsoft een ticket gestuurd (om in contact te komen moet je wel door die ellendige bel computer heen). Uiteindelijk krijg je als klant we sluiten uw ticket want uw probleem is opgelost, en  mijn vraag aan de meest chagrijnige helpdesk medewerker, “hoe dan? Kan het nog eens gebeuren?”krijg je alleen gesnauw terug. En uiteindelijk zegt de medewerker we hebben meerdere klachten en het is de schuld van Apple en breekt het gesprek af.

Reageer