Skip to main content
Beantwoord

KPN e-mailaccount en e-mailadres aanmaken

  • 3 June 2024
  • 12 reacties
  • 133 keer bekeken

Hallo,

 

ik zit sinds bijna een week bij KPN. Heb opgezegd bij Ziggo.

Ik wil graag een nieuw e-mail account en e-mail adressen gaan aanmaken.

Hoe moet ik nu een e-mail account aanmaken en email adressen? Gebruik momenteel het e-mail adres van Ziggo nog. Moet het e-mail adres van KPN dan eindigen op KPN.com?

Hoor het graag.

Alvast bedankt.

Groetjes, Michel 

Het is handiger om een Gmail account aan te maken, of een mailadres bij een andere algemene mailprovider,@Mike Donders. Als u weer gaat veranderen van provider hoeft u niet alles weer te veranderen.


Hartelijk voor je bericht. Voorlopig, de eerste 20/30 jaar gaan we niet meer veranderen…

 

Nog een vraag, hoe maak je een email account en email adressen aan?

 

Graag nog je bericht.

 

Mvgr. Michel


Als je al een KPN ID hebt gemaakt en jouw thuisabonnement daar aan hebt gekoppeld dan kan je via https://email.kpn.com de emailaccounts beheren.

 


Oke, bedankt,

 

Ik gebruik momenteel nog mijn mailadres van de oude provider (ziggo), is namelijk nog 6 maanden bruikbaar. Maar ondertussen (nu) kan ik nu toch reeds een nieuw mailadres toevoegen? Nieuw account aanmaken en emailadressen toevoegen. Kan dit?

Hoor het graag. Mvgr. Michel

 


Oke, bedankt,

 

Ik gebruik momenteel nog mijn mailadres van de oude provider (ziggo), is namelijk nog 6 maanden bruikbaar. Maar ondertussen (nu) kan ik nu toch reeds een nieuw mailadres toevoegen? Nieuw account aanmaken en emailadressen toevoegen. Kan dit?

Hoor het graag. Mvgr. Michel

 

Ja hoor, geen probleem.

Piet.


Oke, bedankt Piet.

 

Kan bijvoorbeeld, Mike.d@KPN.com ?


Dat zal je toch echt zelf even moeten proberen via die link die ik je gegeven heb.


Oke, bedankt Piet.

 

Kan bijvoorbeeld, Mike.d@KPN.com ?

@Mike Donders @kpn.com is voorbehouden aan het bedrijf KPN zelf. Je kunt wel via de link die @wjb plaatste e-mailaccounts aanmaken met @kpnmail.nl. Daaraan kan je eventueel e-mailadressen koppelen met verschillende domeinnamen, zoals @kpnmail.nl, @planet.nl, @kpnplanet.nl, @wxs en nog veel meer. Kijk onder andere hier eens: https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mailaccount-of-adres-aanmaken-of-opheffen


Wat ik vreemd vind is als ik een extra kpnmailadres aanmaak de gestuurde berichten ook in et hoofdmailadres terecht komen ,is hier iets aan te doen, of moet ik dan een extra e-mailaccount aanmaken ad 1,98 per maand


Wat ik vreemd vind is als ik een extra kpnmailadres aanmaak de gestuurde berichten ook in et hoofdmailadres terecht komen ,is hier iets aan te doen, of moet ik dan een extra e-mailaccount aanmaken ad 1,98 per maand

Er bestaan 2 soorten e-mailaccounts @19frans55 .

De echte accounts, waarvan je er maximaal 6 aan kunt maken

en de zogenaamde aliassen, door KPN adressen genoemd, die je onder de account kunt hangen en waarvan je er maximaal 10 per account aan kunt maken, dus totaal heb je maximaal 60 mogelijkheden.

Jij hebt nu waarschijnlijk onder je account een alias aangemaakt, dus als je naar je alias een mail stuurt komt die op het account binnen,

Wil je dit niet (meer), dan die je van de alias een echt account te maken.

Zie onderstaande link voor meer uitleg:

https://community.kpn.com/kennisbank-e-mail-135

Of log in bij de KPN webmail en klik daar op het tandwieltje voor nadere info en hup.

Succes.

 


Wat ik vreemd vind is als ik een extra kpnmailadres aanmaak de gestuurde berichten ook in et hoofdmailadres terecht komen ,is hier iets aan te doen, of moet ik dan een extra e-mailaccount aanmaken ad 1,98 per maand

Dan denk ik dat je een emailalias hebt aangemaakt i.p.v. een extra e-mailaccount.

Je hebt zes e-mailaccounts bij jouw abonnement. Pas voor een zevende moet je gaan betalen.


Ok dank voor de info, zal daar eens goed naar kijken 


Reageer