Skip to main content

Hier idem dito. In mijn KPN wordt het (nieuwe) product niet gekoppeld ( blijft bufferen), zodat je niet verder kunt om een KPN mailadres aan te maken.

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Na even zoeken blijkt dat zolang de administratieve oplevering van het nieuwe abonnement nog niet is gedaan, er niets gewijzigd kan worden. Dagje of 3 wachten vrees ik !


Hoi @HansaanZet, ik lees dat je er niet uit komt met het aanmaken van het e-mailadres in MijnKPN. Je bent er zodoende achter gekomen dat je abonnement administratief nog niet helemaal actief is. Het klopt dat 't dan nog niet lukt om wijzigingen te doen in MijnKPN. Probeer het over een paar dagen opnieuw, zodra je abonnement helemaal klaar is. Ik hoor graag of het is gelukt, laat het ook gerust weten als je vragen hebt!


Dat is inmiddels prima gelukt @Alexandra . Echter nog een vraag daarover ;

Alle mails van bestelling, bevestiging en inmiddels ook de 1e factuur worden dus nog naar het mailaccount van mijn vorige provider gestuurd. Die blijft dan nog wel een half jaar actief begrijp ik maar hoe wijzig ik dat binnen KPN, zodat die mails ook naar mijn kpnmail. account gaan ?


Niemand die hier het antwoord op weet ?


Zelfs de moderators weten het niet ?


@HansaanZet We doen ons best om je hier op het forum zo snel mogelijk te helpen. Meestal krijg je binnen een paar dagen een reactie, het hangt er een beetje van af hoe druk het is. Als je graag direct contact wilt, kan je ook gerust contact opnemen met onze klantenservice.

Fijn om te horen dat het aanmaken van het e-mailadres intussen is gelukt! Je kan zelf het e-mailadres waar wij alle communicatie naartoe sturen aanpassen in MijnKPN. Dat doe je door in te loggen en vervolgens rechtsboven op ‘Profiel’ te klikken. Vervolgens zie je jouw contactgegevens waaronder je e-mailadres en mobiele nummer. Als je daar op het e-mailadres klikt, kan je dit aanpassen.


Dank je voor het antwoord, Alexandra. De door jouw genoemde klantenservice wist het niet , vandaar maar hier geprobeerd.