Skip to main content
Beantwoord

KPN e-mailadres aanmaken op mijn iPad Air

• August 22, 2025
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Het is eigenlijk niet relavant, kan geen kpnmail e-mail adres aanmaken op mijn ipadair . Dit is een nalatigheid van KPN zelf .10 jaar geleden hebben zij aangegeven, dat het eigenlijk niet mogelijik is.!

graag een oplossing

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Thebosch, welkom op de community. Op basis van je eerste bericht is het mij ook niet helemaal duidelijk wat je precies probeert te doen. Een e-mailadres aanmaken of instellen kan gewoon op de iPad en heeft ook altijd gekund. Fijn dat het inmiddels is opgelost. Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen doen, zou je het dan uitgebreider kunnen toelichten? Dat maakt het makkelijker om met je mee te denken 🙂

4 reacties

JanD
Superuser
  • August 22, 2025

Beste ​@Thebosch bedoel je letterlijk een nieuw KPN-mail-account aanmaken of een account instellen???

• August 22, 2025

Kan je een schermafdruk plaatsen van wat er niet lukt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 22, 2025

Beste Marion92,

Bedankt voor je reactie, geen schermafdruk, is niet nodig want zojuist is het probleem opgelost.!

Heb nu een nieuw mail adres aangemaakt van kpnamail.nl

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hoi ​@Thebosch, welkom op de community. Op basis van je eerste bericht is het mij ook niet helemaal duidelijk wat je precies probeert te doen. Een e-mailadres aanmaken of instellen kan gewoon op de iPad en heeft ook altijd gekund. Fijn dat het inmiddels is opgelost. Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen doen, zou je het dan uitgebreider kunnen toelichten? Dat maakt het makkelijker om met je mee te denken 🙂