Skip to main content

Hallo,

Ik ben overgestapt van kpn standaard via coax naar Solcon glasvezel. Kon geen kpn glasvezel krijgen op mijnĀ  adres. Nu is Solcon ook van kpn dus dat is fijn.

Nu heb ik aan gegeven dat ik mijn kpn emailadres wil behouden, was standaard met de overstapservice. Hoe kom ik er nu achter dat dit ook gebeurd is?

En dan heb ik nog een vraag, moet ik nog wat instellingen veranderen als ik mijn kpn emailadres gebruik bij solcon?

Ā 

Mvg

Ā 

Jeroen Vree EgbertsĀ 

@JeroenVreeEgbertsĀ 

Je blijft gewoon met dat emailadres gewoon bij de KPN in de boeken staan en dus verandert er niks. Het enige wat je merkt is dat het gewoon blijft werken. Dit is - als ik het goed heb - ook nu een gratis account geworden. Gewoon even goed op de volgende facturen letten.


HoiĀ @JeroenVreeEgberts, welkom op ons forum!
ZoalsĀ @Willy22Ā al zegt verandert er bij de opzegging nog niet direct iets. Houd er wel rekening mee dat het mailadres maar 6 maanden actief blijft na opzegging. Als je hem wilt behouden zul je hem onder moeten brengen bij een E-mail only abonnement. Dit kun je telefonisch regelen via 0800-0402

Ā 

Admin: 6 maanden in plaats van 3


Houd er wel rekening mee dat het mailadres maar 3 maanden actief blijft na opzegging. Als je hem wilt behouden zul je hem onder moeten brengen bij een E-mail only abonnement.Ā 

Je kunt jouw KPN emailadres meenemen naar Solcon.

Bron


HoiĀ @JeroenVreeEgberts, welkom op ons forum!
ZoalsĀ @Willy22Ā al zegt verandert er bij de opzegging nog niet direct iets. Houd er wel rekening mee dat het mailadres maar 3 maanden actief blijft na opzegging. Als je hem wilt behouden zul je hem onder moeten brengen bij een E-mail only abonnement. Dit kun je telefonisch regelen via 0800-0402

HoiĀ 

HoiĀ @JeroenVreeEgberts, welkom op ons forum!
ZoalsĀ @Willy22Ā al zegt verandert er bij de opzegging nog niet direct iets. Houd er wel rekening mee dat het mailadres maar 3 maanden actief blijft na opzegging. Als je hem wilt behouden zul je hem onder moeten brengen bij een E-mail only abonnement. Dit kun je telefonisch regelen via 0800-0402

Hoi Thomas,

Ā 

Ik heb dus gebruik gemaakt van de overstapservice van Solcon, dus zou het automatisch geregeld worden enĀ gratis behoud zolang ik klant ben.

Ik kan alleen nergens vinden of dat ook gebeurd is?

Ā 

Mvg

JeroenĀ 


Weer iets nieuws geleerd! ThanksĀ @wjb!Ā 
Als ik dit zo lees moet de afdeling opzeggingen bij 0800-0402 toch nog iets regelen om hem over te zetten


Weer iets nieuws geleerd! ThanksĀ @wjb!Ā 
Als ik dit zo lees moet de afdeling opzeggingen bij 0800-0402 toch nog iets regelen om hem over te zetten

Ā 


Weer iets nieuws geleerd! ThanksĀ @wjb!Ā 
Als ik dit zo lees moet de afdeling opzeggingen bij 0800-0402 toch nog iets regelen om hem over te zetten

Ā 

Oke, zal eens bellen.

Bedankt.


HoiĀ @JeroenVreeEgberts, welkom op ons forum!
ZoalsĀ @Willy22Ā al zegt verandert er bij de opzegging nog niet direct iets. Houd er wel rekening mee dat het mailadres maar 3 maanden actief blijft na opzegging. Als je hem wilt behouden zul je hem onder moeten brengen bij een E-mail only abonnement. Dit kun je telefonisch regelen via 0800-0402

@ThomasĀ Na opzegging blijven e-mailadressen toch 6 maanden actief?

Piet.


@Thomas

ā€œnog 6 maanden actief blijvenā€ geldt alleen bij opzegging van een abonnement. In dit geval wordt er niks opgezegd en dus zou deze termijn dus niet moeten gelden.

Maar ik hoop dat de KPN Klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) hier een definitiefĀ antwoord op heeft.


Willy22 schreef:

Maar ik hoop dat de KPN Klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) hier een definitiefĀ antwoord op heeft.

Het definitieve antwoord van klantenservice zal (moeten) zijn dat @JeroenVreeEgbertsĀ gewoon zijn KPN emailadressen kan behouden bij de overgang naar Solcon.


@wjb

Mogen we hopen. Want de Klantenservice geeft nog wel eens een foutief advies.


Uit woorden ā€œDan kunt u uw KPN e-mailadres gratis behoudenā€ leidt ik af dat dan het gebruik van KPN meailadressen gratis wordt bij een overstap naar Solcon. Het feit dat die ene webpagina van Solcon doorverwijst naar de KPN servicepaginas doet vermoeden dat in dit geval de KPN emailadressen gewoon bij de KPN in de administratie blijft staan en dat er dus geen sprake is van een opzegging (met alle (nare) gevolgen van dien).


HoiĀ @JeroenVreeEgberts, welkom op ons forum!
ZoalsĀ @Willy22Ā al zegt verandert er bij de opzegging nog niet direct iets. Houd er wel rekening mee dat het mailadres maar 3 maanden actief blijft na opzegging. Als je hem wilt behouden zul je hem onder moeten brengen bij een E-mail only abonnement. Dit kun je telefonisch regelen via 0800-0402

@ThomasĀ 

Na opzegging blijven e-mailadressen toch 6 maanden actief?

Piet.


Excuus, 6 maanden inderdaad @P.J.M. van der Vooren, ik pas m'n reactie aan.

Ik heb ook nog even opgezocht hoe het overzetten gaat en waarom je moet bellen. Bij de overstap naar een Solcon abonnement wordt je KPN abonnement opgezegd en zouden normaliter dus de mailboxen komen te vervallen.
Omdat je overstapt naar Solcon kun je de mailboxen behouden met een gratis e-mail only abonnement, mijn collega's kunnen dat voor je omzetten.


Excuus, 6 maanden inderdaadĀ @P.J.M. van der Vooren, ik pas m'n reactie aan.

Ik heb ook nog even opgezocht hoe het overzetten gaat en waarom je moet bellen. Bij de overstap naar een Solcon abonnement wordt je KPN abonnement opgezegd en zouden normaliter dus de mailboxen komen te vervallen.
Omdat je overstapt naar Solcon kun je de mailboxen behouden met een gratis e-mail only abonnement, mijn collega's kunnen dat voor je omzetten.

Net gebeld naar kpn klantenservice maar daar zeiden ze dat ik contact moest opnemen met Solcon. Ik snap er niets meer van.šŸ˜”


Eh dat schiet niet op natuurlijk, had je ook specifiek de afdeling opzeggingen (of save zoals genoemd in de mail) gesproken? Die kunnen namelijk deze abonnementen omzetten. Ongeacht naar welke provider je gaat. (hoewel het gratis is nu je solcon hebt)


Eh dat schiet niet op natuurlijk, had je ook specifiek de afdeling opzeggingen (of save zoals genoemd in de mail) gesproken? Die kunnen namelijk deze abonnementen omzetten. Ongeacht naar welke provider je gaat. (hoewel het gratis is nu je solcon hebt)

Het is gelukt. šŸ‘Œ