Skip to main content
Vraag

KPN e-mailadressen werken niet na overstap naar een E-mail Only abonnement

• July 15, 2026
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Ik ben een tijd geleden verhuisd en had op mijn oude adres KPN Thuis. Op mijn nieuwe adres is geen KPN-aansluiting en heb ik Ziggo. Mijn partner en ik beschikken allebei over een emailadres van KPN (ik ..@planet.nlĀ en partner ..@kpnmail.nl).

Als het goed is, zou vandaag een email only abonnement op mijn naam afgesloten zijn zodat ik weer toegang heb tot mijn mailadressen. De medewerker gaf aan dat ik binnen 15 minuten weer kon inloggen, maar helaas is dit op beide mailadressen niet het geval.

Ook zie ik in mijn KPN-app de mailadressen niet terugkomen. Ik ben overigens lid bij KPN voor mijn mobiel en de klantenservice medewerker heeft het emailonly abonnement onder dat klantnummer gezet.

Maar ondanks dat zie ik dus niks terug.

Wanneer kan ik weer inloggen in de 2 mailadressen?

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi ​@JDLL, welkom hier!

Ā 

Als het goed is, zou vandaag een email only abonnement op mijn naam afgesloten zijn zodat ik weer toegang heb tot mijn mailadressen. De medewerker gaf aan dat ik binnen 15 minuten weer kon inloggen, maar helaas is dit op beide mailadressen niet het geval.

Ook zie ik in mijn KPN-app de mailadressen niet terugkomen. Ik ben overigens lid bij KPN voor mijn mobiel en de klantenservice medewerker heeft het emailonly abonnement onder dat klantnummer gezet.

Ā 

NormaalgesprokenĀ wordt, op het moment dat je dan opzegt bij ons, het oude internetabonnement omgezet in een e-mail only abonnement. Het behoudt in dat geval ook hetzelfde klantnummer. Maar ik begrijp uit je bericht dat dit niet gebeurd is. Dan kan er inderdaad een nieuw e-mail only abonnement worden afgesloten, waar we dan jouw bestaande mailadressen onder kunnen hangen. Dit abonnement krijgt dan z'n eigen klantnummer. Staat volkomen los van je mobiele abonnement.

Ā 

De vraag is dan nu even of het overhangen van je mailadressen ook is gebeurd. Zou jij jeĀ forumprofielĀ willen invullen? Vul daar dan je adresgegevens in, en de beide mailadressen waar het om gaat. Die kun je kwijt in het veld ā€˜persoonlijke opmerking’. Laat weten als je dit gedaan hebt, dan kijk ik dit na.

Ā