Skip to main content
Beantwoord

KPN e-mailbox is ineens helemaal leeg

• August 20, 2026
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Gister kreeg ik rare mailtjes en vanmorgen was ineens mijn hele inbox leeg van mijn kpn mail adres. Hoe krijg ik mijn mails terug? 

Beste antwoord door Andrea87

Ondertussen ben ik benadert voor hulp maar ik ben blijkbaar gehackt en alles was weg. Gelukkig heeft kpn via een archief mails terug gekregen.  Bedankt  allebei voor het antwoorden 

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Andrea87. Welkom op de community! Dat is schrikken. Zeker omdat je eerst vreemde e-mails hebt ontvangen en daarna je hele inbox leeg is. Heb je al gecontroleerd of je e-mails nog in KPN Webmail staan? Het kan namelijk zijn dat de berichten daar nog wel zichtbaar zijn. Als ze daar ook weg zijn, kan je het niet weer terughalen. Omdat je ook vreemde e-mails hebt ontvangen, raad ik je aan om voor de zekerheid je wachtwoord te wijzigen.

Laat je weten of je de e-mails nog in Webmail ziet?

Forum|alt.badge.img+4
  • Medewerker KPN Escalaties
  • August 30, 2026

Kan het zijn dat je een nieuw mailprogramma hebt ingesteld op een ander apparaat als POP server? POP kopieert eerst de mail naar het apparaat en verwijderd deze daarna van de mail server. Dit is de standaard instelling van POP. Kan wel aangepast worden overigens

Terwijl IMAP de mail op de server laat staan en je bekijkt wat op de server staat. Voor beide technieken zit er voor en nadelen aan.

Mocht je onlangs dus een mailclient hebben ingesteld als POP dan is dat de oorzaak.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • August 30, 2026

Ondertussen ben ik benadert voor hulp maar ik ben blijkbaar gehackt en alles was weg. Gelukkig heeft kpn via een archief mails terug gekregen.  Bedankt  allebei voor het antwoorden