Skip to main content
Ik heb een aantal KPN mail accounts en die wil ik terugbrengen zodat ik ze niet allemaal op hoef te nemen in mijn mail instellingen. Hoe kan ik KPN mailaccounts, inclusief de bestaande aliassen, samenvoegen?
Ik heb een aantal KPN mail accounts en die wil ik terugbrengen zodat ik ze niet allemaal op hoef te nemen in mijn mail instellingen. Hoe kan ik KPN mailaccounts, inclusief de bestaande aliassen, samenvoegen?

Hallo @jattum ,

Kies eerst voor jezelf welk e-mailadres je als hoofdadres wilt behouden.

De andere e-mails laat je dan gewoon doorsturen naar dat hoofdadres.
Goedemorgen @jattum. Welkom op het forum. Het is helaas niet mogelijk om KPN mailaccounts (incl. aliassen) samen te voegen. Bij KPN kun je tot 5 e-mailaccounts aanmaken. Een e-mailadres is een adres voor je e-mailaccount. Onder je e-mailaccount kun je 10 extra e-mailadressen aanmaken.



De enige manier om dit te kunnen doen is door het e-mailaccounts of e-mailadressen te verwijderen en opnieuw toe te voegen als alias onder één van jouw e-mailaccounts, mits er ruimte vrij is.



Zou je in een privébericht willen aangeven wat je precies zou willen? Laat je ook gelijk je gegevens achter op het KPN Forum profiel. Ik hoor graag van je!
@jattum Bedankt voor het versturen van het privebericht. Het is inmiddels gelukt om het @onsmail e-mail aliassen te verplaatsen naar de @kpnmail e-mailaccounts, na het wijzigen van verzend e-mailadres op https://email.kpn.com/.
Dank Vikash voor alle hulp, uitstekende service, goede oplossing!
In principe zou het moeten gaan met een paar stappen:

logon met je kpnID;

ga naar producten / Informatie en Intellingen / email wijzigen

verwijder het alias bij het ene account,

ga naar het andere account en voeg het alias toe.



Zou moeten werken!

max 5 per account
Graag gedaan @jattum! Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je.

Reageer