Skip to main content

Op 4 maart 2021 ga ik over naar KPN, kan ik van tevoren een email account/adres krijgen of aanmaken?

Hallo @Chimo , nee dat kan nog niet. Op het moment dat je KPN abo actief is kun je een KPNID-aanmaken en daar je producten aan koppelen, mimimaal 3 dagen daarna kun je je email-account(s) beheren.

 


@Chimo Het e-mailadres bij je oude provider blijft nog zes maanden werken, dus je hebt zes maanden om je relaties e.d. eventueel in te seinen over je nieuwe e-mailadres.

Piet.


Als je toch over gaat stappen doe het dan gelijk goed en neem een eigen domein met email, dan heb je “alles” onder controle, internetaanbieder onafhankelijk en niet in handen van welke te grote club dan ook.


Ik wil in mijn bestaande email een nieuw emailaccount aanmaken, dit lukt mij niet. in mijn email staat links onderin de mogelijkheid om een nieuw account aan te maken, wat ik ook probeer het werkt niet?? Help!!!!!!


Hallo @emailaccount aanmaken wil je een apart account aanmaken of een alias (KPN noemt dat adres) onder een bestaand account?

Doe je dat via onderstaande link:

email.kpn.com