Skip to main content

Op het mailadres van mijn vrouw krijgt ze een onbegrijpelijke mail van kpn dat zij haar kpnID een jaar niet heeft gebruikt. Terwijl ze dagelijk met haar planet emailadres mails verstuurt en ontvangt. Wat is hier aan de hand?

Mail verzenden en ontvangen doe je niet met je KPN id. Maar goed, dat je bericht krijgt dat je het een jaar lang niet gebruikt hebt, dat klinkt me wel wat vreemd in de oren. Nog nooit eerder gehoord.


Hallo @ToonTenHengel ,

Een KPN-ID gebruik je bv om in te loggen op bv Mijn KPN of wellicht op dit forum. 

Maar het  is goed mogelijk om KPN klant te zijn zonder het gebruik van een KPN-ID. 

En mocht het in de toekomst wel nodig zijn ? Dan is een nieuwe KPN -ID zo aangemaakt.

E-mailen via haar planet e-mailadres is geen probleem, daar heb je geen KPN-ID voor nodig. 


Heren of Dames, Dank voor jullie snelle reacties. Ik heb natuurlijk een kpnID om in te loggen in ons kpn-account. Mijn vrouw niet. Heeft er nooit een gehad. Dus waar dat een-jaar-niet-gebruikt vandaan komt, is een raadsel. Gelukkig kan ze volgens jullie  wel gewoon bijven e-mailen. Nogmaals dank,