Skip to main content
Antwoord

KPN klantenservice heeft mijn mailadres foutief aangepast

• June 16, 2025
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Vanavond een storing gemeld bij KPN. De medewerkerster (echt lachen, bleek een sales medewerkster te zijn die ik aan de lijn kreeg en die geen toegang had tot de storings-gegevens). Zijn noteerde de nodige informatie (die allemaal al bekend is bij KPN) om een’klantenkaart’ te maken. O.a. noteerde zij mijn email adres. Na afloop kreeg ik een mail met de mededeling dat vanaf nu mijn mail-adres is gewijzigd. Van . Een typo dus. Deze moet dus snel gecorrigeerd worden!. 

Weer 0800-0402 gebeld, maar wat ik ook geprobeerd heb, ik kon niemand aan de lijn krijgen. En dat terwijl ik eerder op de avond (ook na 18:00) wel iemand aan de lijn kon krijgen. Hopelijk dat KPN op dit bericht reageert en actie onderneemt. 

PS: uiteraard ben ik aangelogd aan mijnkpn, maar daar staat alles goed. Graag reactie op ********* of ****************************

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@gebruikersnaam1234, welkom op onze community! Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Op de pagina die PeterG hierboven noemt kun je jouw KPN mailadressen beheren maar je contactgegevens kun je beheren via je MijnKPN. Als dat daar niet lukt kun je toch het beste weer even contact opnemen. Dat kan ook met een belafspraak

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 16, 2025

Ik raad je aan om jouw emailadres in jouw forumprofiel te plaatsen, en hier weg te halen. Iedereen kan hier namelijk meelezen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 16, 2025

Je kunt je e-mailadressen beheren via

http://email.kpn.com

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 24, 2025

Hoi ​@gebruikersnaam1234, welkom op onze community! Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Op de pagina die PeterG hierboven noemt kun je jouw KPN mailadressen beheren maar je contactgegevens kun je beheren via je MijnKPN. Als dat daar niet lukt kun je toch het beste weer even contact opnemen. Dat kan ook met een belafspraak