Skip to main content

Als ik KPN mail open dan staan mijn mail in de map Nieuwsbrieven en niet in Algemeen. Hoe wijzig ik dit? Gr. K

Hallo @Kadoedelatoe 

Als je in KPN webmail een mail in de verkeerde Categorie ziet staan, kan je ze verplaatsen naar de juiste categorie.  Dat kan door ze met de muis te “slepen” naar het juiste tabblad in de bovenbalk.

Of je gebruikt het “map symbool” in de bovenbalk (makkelijker op bv. een tablet).

Dan krijg je de vraag of dat voor toekomstige mail van dezelfde afzender ook moet. Zeg ja, dan gaat het in het vervolg zoals jij dat wil.

Webmail “herkent” dus soms ten onrechte bepaalde mail als nieuwsbrief, maar je kan het aanpassen.


Hallo @Kadoedelatoe 

Nog een toevoeging. Het gebruik van deze “categorieën” is niet verplicht. Je kan het ook uitschakelen, dan staan alle binnenkomende berichten weer bij elkaar in Postvak IN.

Ga daarvoor naar Weergave en vink de optie “Categorieën gebruiken” uit.

 


Hoi Ruud,

Hartstikke bedankt!

kees


Hi @Kadoedelatoe.

Als de mail in de verkeerde map komt in de Webmail, kan ik me de vraagtekens goed voorstellen. Begrijp ik het goed dat de tips @RBxx het probleem heeft opgelost? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit graag! 


Reageer