Skip to main content
Hallo, ben zelf bij KPN en wil nu op de Lenovotablet van mijn vrouw ook KPN-mail installeren maar dit lukt niet. Heb wel een emailadres bij KPN voor mijn vrouw en men zegt daar een mail heen te sturen maar ik kan deze niet vinden, iemand een oplossing ?



Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Mogelijk kan deze info van KPN helpen:



https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm
Helaas ook dit hielp niet, heb zojuist via de tablet van mijn vrouw een andere reactie geplaatst
Hallo @Mike44 Behoorlijk jammer dat het niet lukt. Waar gaat het precies mis? Kun je de situatie iets verder toelichten?
wat ik wil is dat mijn vrouw op haar Lenovotablet een eigen mail-account heeft. Na vele pogingen begrijp ik dat dit niet kan en dat ik alleen daar gebruik van kan maken. Ze heeft wel een kpn mailadres : (...) maar als ik daar wat heen stuur vind ik hem nergens terug.

Ze heeft wel een gmail adres maar ik vind persoonlijk kpn betrouwbaarder, vandaar.



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Ha @Mike44 Dan vermoed ik dat je op die tablet al de mail van je eigen mailadres binnenhaalt via het mailprogramma? Want er kan inderdaad geen tweede bij. Gmail kun je ook als aparte app op je tablet installeren. Dat werkt verder prima, uiteraard.
ok, bedankt voor alles
@Mike44

Ik ga er toch nog even op door. Als je het hebt over KPN-mail, bedoel je dan de webmail van KPN?

Ik weet niet welk besturingssysteem op de tablet zit, maar zowel voor Android als Windows kun je toch een "normaal" mailprogramma installeren en daar de account van je vrouw in opnemen?

Hoi mensen. Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil gewoon mijn kpnmail installeren en niet als tweede mail, maar als je via de kpn site je mail wil installeren moet je het merk tablet aangeven en daar staat Lenovo gewoon niet bij. Erg vervelend 


Hoi mensen. Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil gewoon mijn kpnmail installeren en niet als tweede mail, maar als je via de kpn site je mail wil installeren moet je het merk tablet aangeven en daar staat Lenovo gewoon niet bij. Erg vervelend 

Hallo @Mohnk , dan kies je voor Samsung, het gaat toch om de standaard mail app die bij een bepaalde Android versie geleverd wordt.

 


Oke dank je wel


Reageer