Skip to main content
Antwoord

KPN mailadres is niet te koppelen aan Microsoft 365 business basic abonnement

• August 22, 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik probeer mijn kpn mailadres van ons klein zakelijk kpn abonnement te koppelen aan een microsoft 365 business basic account. KPN moet dit domein verifiëren dat dit  domein bestaat, maar dit lukt niet. Krijg steeds een foutmelding dat KPN dit niet verifieert. Hij vraagt; zoek DNS beheer voor KPN.nl en voeg een nieuw record toe. Zorg ervoor dat de nieuwe record overeenkomst met de TXT record die wordt weergegeven. 

Hoe kan KPN dit eigendom bevestigen/ mail adres verifiëren? Ik heb hier al met een expert naar gekeken, maar kom echt niet verder. Zowel KPN zelf als microsoft geven aan dat dit mailadres gekoppeld kan worden.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Ewald Kierkels . Welkom hier.

Er gaat bij mij nog niet direct een belletje rinkelen. Waarschijnlijk omdat dit een zakelijke dienst is. Klopt dat?  Deze community is namelijk voor de particuliere markt bestemd.

Mocht je een zakelijke dienst afnemen kun je het beste even bellen met 0800 0403.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 26, 2025

Hoi ​@Ewald Kierkels . Welkom hier.

Er gaat bij mij nog niet direct een belletje rinkelen. Waarschijnlijk omdat dit een zakelijke dienst is. Klopt dat?  Deze community is namelijk voor de particuliere markt bestemd.

Mocht je een zakelijke dienst afnemen kun je het beste even bellen met 0800 0403.

Â