Mijn KPN mail adres wordt niet geaccepteerd als ik m elders wil gebruiken zoals op mijn Macbook Air, of als ik in mijn KPN een alias wil aanmaken met dit adres. Al sinds jaar en dag heb ik te maken met beperkingen op dat adres omdat het als werk- en school account wordt beschouwd. Ik heb voor mijn pensionering wel een thuis Office gebruikt van het werk gebruikt (met werkmailadres) maar dit e-mail adres: …………...@kpnmail.nl is aangemaakt samen met de nieuw providers KPN contract nadat ik wegens pensionering van de werksystemen (Gemeente Rotterdam) ben gehaald. Er kan dus geen relatie zijn. Als ik mijn voormalige werkgever bel (afd. ICT) weten ze er ook geen raad mee. Microsoft-account is een persoonlijk account dat wordt gebruikt voor toegang tot de producten en services van Microsoft, zoals een Xbox-console, Microsoft 365, Outlook.com, OneDrive, Xbox Live, Family Safety, Skype, Bing, Microsoft Store en MSN. Dus wil ik het ook als zodanig gebruiken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.