Wij zijn enkele jaren geleden van KPN overgestapt naar Solcon. Er was toen, en nu nog steeds, sprake van gratis E-mail behoud van de KPN mailboxen bij KPN. Vanaf het begin van de overstap moeten we bij KPN € 7,50 per maand betalen voor onze mailadressen daar. In het verleden heb ik daarover met zowel KPN als Solcon telefonisch contact gehad waarbij zowel de KPN als Solcon medewerker bleef verwijzen naar de andere aanbieder om te regelen dat dit gratis wordt. Graag zagen we alsnog geregeld zien dat onze mailbox bij KPN gratis is.
Dit verzoek bij Solcon neerleggen geeft de volgende reactie:
“ Helaas kunnen wij dit niet voor u regelen, bij een opzegging bij de KPN moet er altijd vermeld worden dat u uw mailadres wilt behouden kosteloos ivm een overstap naar Solcon.
Helaas moet ik u daarom ook doorverwijzen naar de KPN indien u dit toch geregeld wilt krijgen, wij kunnen hier helaas niks in betekenen.”
Dit heb ik bij de overstap enkele jaren geleden al aangegeven. Ik geen zin om weer in een ping-pong spelletje terecht te komen tussen de helpdesk van Solcon en KPN. Kan een insider van KPN dit alsnog regelen?