Skip to main content

Beste lezer,

Ik wil via het web kunnen inloggen in mail prive mail, ik weet zeker dat ik het juiste ww heb (nl. net maar aangepast..), maar ik krijg toch onderstaande melding

Deze gebruikersnaam en/ of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten? Klik op 'Wachtwoord vergeten'.

Hoor graag wat de oplossing is

Groet Hans

Hallo @Hans 3Bergen , je moet hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gebruiken dan je ook in andere e-mailsoftware gebruikt.


Hallo @Hans 3Bergen 

Welk wachtwoord heb je dan gewijzigd? Je KPN ID wachtwoord of je e-mailaccount wachtwoord? Dat zijn twee verschillende dingen, die wel vaker door elkaar gehaald worden.

Log in (met KPN ID) op pagina KPN email settings dan kan je daar je e-mailaccount wachtwoord wijzigen. Dan kan je daarna met dat wachtwoord weer inloggen in de webmail.


Goedemorgen @Hans 3Bergen, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Uit je bericht begrijp ik dat je wil inloggen op KPN Webmail, in je privé mail. Dan ga ik er vanuit dat het wel een KPN mailadres is, zoals @kpnmail.nl of @hetnet.nl. Dat klopt? Dan is de melding, als je het zeer zeker weet, wel raar. En als je nu toch wel op 'wachtwoord vergeten' drukt en een nieuw wachtwoord instelt? Kan je dan wel weer inloggen om in je mail te komen (of heb je dit al geprobeerd)?

Het wijzigen van je wachtwoord kan enkele minuten in beslag nemen voordat het werkt. Heb je de internetbrowser al even opnieuw opgestart na het wijzigen van je wachtwoord? 


@Hans 3Bergen, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kunnen we je hier nog bij helpen?


Reageer