Skip to main content

ik meld mij op mijnkpn altijd aan met mijn gmail acccount. nu probeer ik kpn mail te starten maar dan verschijnt ‘dit domein wordt niet ondersteund’. blijkbaar kan ik bij instellingen accounts zien of en zo ja welk kpn mailadres ik heb maar ik zie niets. hoe kan ik een kpn mailadres verkrijgen of die ik al heb te voorschijn toveren?

en is er een app voor kpn mail op de iphone of moet je gewoon mail gebruiken als app.

Om je mails uit te lezen gebruik je via webmail.kpnmail.nl je kpn adres (kan ook hetnet of planet of andere zijn, als het maar een domein bij kpn is). Inloggen (of pop maken) met gmail, hotmail of ander niet-kpn domein kan dus niet.

Of hij staat onder POP in je gmail account of met POP of IMAP in een mailprogramma of app.

Om mailadressen bij te maken gebruik je bij email.kpn.com je KPN ID om in te loggen. KPN ID kan ook een niet-kpn-e-mail domein zijn inderdaad. Gmail bijvoorbeeld. Je kunt onder webmail.kpn.com alleen kpn-domein adressen aanmaken.

Wil je los je kpn domein adres op bv laptop of smartphone dan moet dat apart idd.

Hier staat e.e.a. uitgelegd: kpn.com/email .


het duurde even vor ik het begreep. toen ik van telfort naar kpn overstapte, kreeg ik blijkbaar niet vanzelf een kpn mail adres. kan die nu wel aanmaken. reuze bedankt! is er trouwens ook een speciala kpn ap voor de kpn mail op de iphone?


Nee. Volgens mij is er voor Android en iOS gewoon een mail app waar in je dan middels POP of IMAP de gegevens van je kpn adres in kan vullen en vervolgens kan bewerken.

Net als bij bv Thunderbird voor op een laptop. Dat is ook een e-mail programma. Zo heb je ook e-mail apps op iPhone en Android toestellen.

Dat kan je ook zien via kpn.com/email keuze Instellen … op mobiel en tablet :kissing_smiling_eyes::wink:


@telfort-kpn :

Nee, om de KPN webmail te gebruiken heb je een browser nodig, geen email app of emailprogramma.