Skip to main content

Goedendag,

ik heb onlangs Office (Microsoft 365)  aangeschaft en wil graag mijn KPN mail account koppelen aan Outlook.

Dat lukte aanvankelijk niet maar met hulp van helpdesk KPN uiteindelijk wel weten te koppelen aan desktop versie van 365 (het lukt niet om dat aan de cloud-versie te koppelen). Op de laptop is dat dus wel gelukt maar op mijn gsm wil dat maar niet lukken.

Graag hulp hierbij.

Hallo @David L 

 

Je gebruikt neem ik aan de outlook app van Microsoft?

Kan je dan eens Geavanceerde instellingen kiezen als je het account toevoegt (na invullen e-mailadres en klikken op doorgaan) en daar controleren of de server instellingen als volgt staan:

 

 

Indien nodig ook de velden IMAP- en SMTP-gebruikersnaam invullen met je e-mailadres en het wachtwoord in beide wachtwoordvelden invullen.

 

Je zou ook via de toestelhulp nog kunnen controleren of de instellingen kloppen indien je geen outlook gebruikt:

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#/topic/e-mail/handmatig-instellen/device

 

Hopelijk lukt het daarmee, mocht het niet werken, welk KPN domein gaat het om (gedeelte achter het @)?


Hallo GeSp,

Dank voor je reactie. Ik heb uiteindelijk hulp ingeschakeld via Student aan Huis. Prima geholpen. Het bleek toch een lastige kwestie. Uiteindelijk heb ik op mijn GSM mijn kpnmail toegevoegd aan mijn Gmail (en niet meer aan Outlook).

 

Nogmaals dank