Skip to main content
Antwoord

KPNMail vraagt om bevestiging en missende mails

• January 11, 2020
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Sinds deze week wordt bij openen van mijn kpnmail en bij elke synchronisatie gevraagd om bevestiging van mijn pop3 credentials. Voorheen was dat nooit het geval. Ik heb zelf geen wijzigingen doorgevoerd. Hoe los ik dit op?

Admin: Losse topics samengevoegd

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Langene, welkom op het forum! Erg irritant dit. Ik begrijp dat jij je mail hebt ingesteld als POP3. Welke versie van Outlook gebruik je? Kun je controleren of de instellingen van je account overeenkomen met degene zoals ze onderaan deze pagina vermeld staan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2020

Als ik op mijn PC mijn mail open, zie ik de e-mails aan mij persoonlijk gericht niet staan. Als ik de mail op mijn telefoon open, komen deze wel naar voren. Dit is deze week veranderd, voorheen had ik dit niet. Ik heb geen instellingen gewijzigd…..

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 11, 2020

U werkt met Outlook zeker?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2020

ja al jaren…

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2020

Hoi Langene, welkom op het forum! Erg irritant dit. Ik begrijp dat jij je mail hebt ingesteld als POP3. Welke versie van Outlook gebruik je? Kun je controleren of de instellingen van je account overeenkomen met degene zoals ze onderaan deze pagina vermeld staan?