Skip to main content
Vraag

KPNPlanet account inclusief data verwijderd door miscommunicatie

• April 23, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik post dit bericht naar aanleiding van een probleem dat mijn ouders hebben. Al tientallen jaren zijn ze abonnee van KPN. Beiden hebben een e-mailadres op het @planet.nl domein. 

Er is een miscommunicatie geweest waaruit vanuit KPN het idee is dat er alleen nog een oud webmail abonnement loopt terwijl mijn ouders het full-service pakket hebben. Afgelopen zaterdag is het account voor hen beide het account opgezegd en bij het inloggen komt de melding dat het account niet bestaat. 

Het probleem is dat mijn moeder een jarenlange historie van emails als predikant is verloren, omdat ze de webmail gebruikt en er dus geen locale backup is in een e-mailprogramma. Dus alle berichten en correspondentie over trouwen, overlijden, ziekte en feestelijkheden is in een klap weg. Dat het mailadres omgezet moet worden is tot daar aan toe - maar ze is erg overstuur van het verliezen van jaren aan levenswerk.

Intussen heb ik nu goed contact met de klantenservice. Wordt vervolgd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 27, 2025

Goedemorgen ​@Wouter Tjitte de Jong , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Dat is wel een hele zure situatie zoals je het beschrijft en kan me heel goed voorstellen dat je moeder erg overstuur is vanwege het verliezen van jaren aan levenswerk, dat is niet niks :( Goed om te lezen dat je hier inmiddels al contact over hebt met onze klantenservice, ik hoop oprecht dat hierin nog wel iets kan worden gedaan 🙏🏻 Je bericht is al weer van enkele dagen geleden (wij behandelen topics op volgorde van binnenkomst), zijn er nog ontwikkelingen?

• April 27, 2025

Backups maken, backups maken, backups maken.

Dat geld ook voor je email!