Skip to main content

Hoi, namens mijn ouders de volgende vraag: ze hebben al jaren het zelfde email adres van kpnplanet.nl en gebruiken thuis outlook (ik dacht de 2016 versie) op hun pc en dat hebben ze ook al geruime tijd. Het heeft altijd goed gewerkt, maar nu sinds een tijdje krijgen ze om de paar minuten een popup dat ze de gebruikersnaam en wachtwoord moeten opgeven (zie hieronder). Deze hebben ze ingesteld als 'onthouden' dus is al ingevuld. Als ze op OK drukt verschijnt de melding vanzelf weer en als ze op annuleren klikt ook. Het ww en gebruikersnaam kloppen wel, want de webmail doet het gewoon... Kan iemand ons verder helpen? Dit is erg vervelend.

Alvast bedankt!

@MarijkeCC :

Heeft Outlook / Office niet toevallig recentelijk een update gehad ?

Dit wil nog wel eens helpen: schrijf alle instellingen op van dat ene email account in Outlook verwijder het account uit Outlook, zet de computer uit voor zeg 20 minuten en maak het account weer aan. Probleem opgelost ?


Welkom op het forum @MarijkeCC. Vaak is dit een melding die je krijgt als het wachtwoord niet meer klopt. Maar uit jouw bericht maak ik op dat er ingelogd kan worden via de KPN webmail? Dan is mijn advies net als @Willy22 om het account opnieuw in te stellen in het e-mailprogramma. 


We hebben niets meer van je gehoord en ik ga er dan ook van uit dat inmiddels weer werkt.