Skip to main content

Ben al tijden bezig om Outlook 2016 op Windows10 te installeren. Tot op hede heb ik nog niet de juiste informatie ontvangen om dit correct te doen !!!

Mijn gegevens: Outlook 2016

Windows 10

Klacht: Krijg alle mails dubbel binnen !!!

Gaarne advies of goede suggestie !!

Jan Waltmann

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Paradijsvogel-30. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om jouw e-mail adres in te stellen in Outlook 2016. Op deze pagina vindt je een handleiding hoe je dit kunt doen. Wanneer je alle e-mails dubbel binnen krijgt heb je waarschijnlijk het e-mailaccount twee keer ingesteld in Outlook. Laat je mij weten of het gelukt is?


Beste Vikash,

Het is me (nog) niet gelukt om de outlook-email correct binnen te krijgen ! Ik blij ook dubbel e-mail adressen te hebben. Dat kan ik ook niet kwijtraken. Kun je misschien in mijn systeem (tijdelijk) de zaak aanpassen tot dat alles weer soepel loopt ? Of heb je nog andere suggesties ?

In afwachting,

Jan (Paradijsvogel-30)


Is er misschien al een optie ?? werkt niet !

Paradijsvogel-30


@Paradijsvogel-30 misschien eventjes je instellingen van outlook controleren. Ik heb op het internet iets gevonden zou jij eens kunnen kijken of de instellingen bij jou goed staan. In dit stukje staan een aantal instellingen welke je kan controleren. Hopen dat dit de oplossing voor je is.

Gevonden Website met mogelijke oplossing


@Paradijsvogel-30 Heb je het probleem kunnen verhelpen met de tip van @Hoopvol


Ik werk met Outlook 2016.  @Hoopvol  waarschijnlijk niet.

Liefst heb ik oplossing van iemand die me regel voor regel een oplossing bied voor mijn situatie !

In afwachting !!

Paradijsvogel-30


Zou je een screenshot willen maken van jouw instellingen in Outlook 2016 en willen delen in dit topic. Verwijder wel even jouw persoonlijke gegevens in deze afbeelding. 


Screenshot ? Hoe werkt dat Vikash ?:disappointed:


De toets rechts van “F12”: PrtScr. (printscreen) 1 keer indrukken.

Alt-PrtScr voor alleen het actieve venster.

En dan ergens plakken (ctrl-V), ik doe dat in irfanview (= mijn favoriet voor eenvoudige dingen).


@Paradijsvogel-30 Is het gelukt om een screenshot te maken of is het probleem inmiddels al verholpen. Je kan natuurlijk ook bellen met onze klantenservice (0800 0402), als het probleem nog steeds niet is verholpen. Ik hoor graag van je!


Reageer