Skip to main content

Hallo,

Ik heb bij mijn e-mail een 2e adres toegevoegd.

Nu krijg ik dat in MS Outlook 2007  niet aan de gang.


Wat moet ik bij Gebruikergegevens invullen en wat bij Aanmeldinggegevens? En wat zijn de andere instellingen? Ik ben al een dag bezig en krijg het niet geinstalleerd. Gaarne jullie hulp. ​​​

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Hallo @mcl 

Op de KPN website staat een "stappenplan” voor het invoeren van een e-mailaccount in Outlook 2007.

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc/e-mail-op-outlook-2007.htm

  • De Gebruikersgegevens zijn het e-mailadres en naam waarmee je de mail verstuurd.
  • De Aanmeldgegevens zijn de login naam en wachtwoord van het account.

Ik hoop dat het hiermee lukt, succes!!


Hallo @mcl , gaat het om een ‘alias’ toegevoegd aan je bestaande e-mail-account of echt een extra e-mailaccount?

 


Hoi @mcl. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @RBxx een stappenplan met jou heeft gedeeld waarin wordt uitgelegd hoe je het e-mailadres kan instellen. Is het gelukt om een tweede e-mailadres toe te voegen aan Outlook 2007? Als het nog steeds niet gelukt is, dan horen we dat graag van je!


Hoi @mcl. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @RBxx een stappenplan met jou heeft gedeeld waarin wordt uitgelegd hoe je het e-mailadres kan instellen. Is het gelukt om een tweede e-mailadres toe te voegen aan Outlook 2007? Als het nog steeds niet gelukt is, dan horen we dat graag van je!

We hebben niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om het tweede e-mailadres toe te voegen aan Outlook 2007. Anders weet je ons te vinden!


Reageer