Skip to main content

Zijn er problemen. Krijg de hele dag wel mail op mijn kpn mail maar niks op mijn new outlook. Dit is sinds vanochtend. Heb mijn account  er weer opnieuw opgezet maar nog steeds hetzelfde. Verzenden duurt ook heeel erg lang

Hallo @kaarin , dan kun je het beste even bij Microsoft te rade gaan, heeft niets met KPN van doen.

Succes.

Hallo @kaarin 

Met de normale outlook of Thunderbird hier geen problemen om mail op te halen.

Waarschijnlijk zijn er dan problemen bij Microsoft, de manier waarop new outlook werkt is dat al jouw mail wordt opgehaald en bij Microsoft komt te staan, van daaruit zie je het dan in new outlook.

Het beste is dus om dat programma niet meer te gebruiken, alleen al vanwege de privacyschending.
Verander ook je wachtwoord anders blijven ze jouw KPN mail gewoon ophalen.

Je kan dan beter naar een programma zoals Thunderbird overgaan, dat is ook gratis en je mail blijft gewoon lokaal staan.

Hier hetzelfde. Op de Ipad laadt de apple mail app gewoo n gmail berichten, maar de outlook app op de appel, maar ook op android niet.

Hier hetzelfde. Op de Ipad laadt de apple mail app gewoo n gmail berichten, maar de outlook app op de appel, maar ook op android niet.

Hallo @opnames weg , zie mijn eerdere reactie binnen dit topic aangaande Microsoft, heeft KPN niets mee van doen.

Ik denk dat het probleem ondertussen verholpen is.

Probleem was gisterochtend ineens verholpen na een dag niks kunnen ontvangen en verzenden via de newoutlook. Maar hoe weet je dat had je er ook problemen mee

Maar hoe weet je dat had je er ook problemen mee

Ja, ik had ook een Gmail account waarvoor niets binnenkwam in Outlook.

Reageer