Skip to main content

Bij Ziggo had ik een e-mailadres dat op upcmail.nl eindigde, maar ik ben overgestapt naar KPN. Krijg ik dan een KPNmail.nl adres en moet ik daar iets voor doen?

Hoi @Humas 
Het enige wat je moet doen is even een wachtwoord bedenken voor je kpnmail.nl
Kun je in mijnkpn doen.


Dat is wel een heel snel antwoord. Dat is fijn. Maar wat is mijn e-mailadres bij KPN? Wat staat er voor @kpnmail.nl ?

 

Nogmaals dank voor de snelle reactie.


Dat moet/mag je dus zelf bedenken @Humas 
't kan ook zijn dat er al wat voor staat dat weet ik niet meer.


Misschien makkelijker en sneller als je even belt met de KPN, 
met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Dank je wel voor alle hulp en ik ga ze bellen.


@Humas Je kunt ook zelf een e-mailadres aanmaken. Dat kan in MijnKPN.

Een e-mailaccount eindigt altijd op @kpnmail.nl. Je kunt ‘daaronder’ echter ook e-mailaliassen aanmaken met andere domeinnamen, zoals onder andere @planet.nl of @hetnet.nl.

Piet.


dank u vriendelijk voor uw reactie, maar hoe weet ik dat het e-mailadres dat ik aanmaak niet door een ander al gebruikte wordt?

 


Dat krijg je dan te horen (of beter: te lezen) @Humas . Het systeem gaat je dan vertellen dat die desbetreffende adres al in gebruik is en dat jij deze dus niet kunt aanmaken. Dan moet je dus voor een andere (extra letter, cijfer erachter, compleet anders, ....) kiezen.

 


iedereen bedankt en ik ga mijn best doen.


@Humas Als wordt geprobeerd om een e-mailadres aan te maken dat al door iemand anders wordt gebruikt, dan geeft het systeem dit vanzelf aan. Het is dus niet mogelijk om ‘dubbele’ e-mailadressen aan te maken.

Kijk ook hier eens: E-mail (kpnmail), webmail & e-mailadres instellen | KPN

Piet.