Skip to main content

ik krijg maandelijks factuur voor mailadres en extra mail, maar dat heb ik in mijn beleving niet. 

 

U heeft wel internet thuis abonnement bij KPN? Maakt u gebruik van een emailadres wat eindigt op kpnmail.nl of planet.nl of telfort.nl of zoiets?


ja, ik heb wel internet thuis en heb een emailadres


Hallo @BenvD: welkom en bedankt voor je vraag! Ik begrijp dat er onduidelijkheid is over een factuur: ik wil graag met je meekijken! Wil jij in je forumprofiel het klantnummer wat op deze factuur vermeld staat noteren, en jouw postcode + huisnummer en geboortedatum? Graag hier een seintje als je dat gedaan hebt, dan zoek ik uit waar deze factuur precies van is!


Gedaan, bij voorbaat dank

 

mvrgr

Ben van Deursen

 


@BenvD :

Wat was jouw vorige emailprovider en/of Internetprovider ?

Is die rekening niet voor een “Email Only” abonnement ? Niet toevallig ooit eens overgestapt van bijv. Telfort naar een een andere provider (niet KPN) en toen weer terug naar een KPN (bijv. Thuis) abonnement ? 

Dat “Email Only” was dan bedoeld om een oud emailadres te kunnen blijven gebruiken.


Dank je wel, @BenvD! De vragen die @Willy22 stelt, zijn goede vragen want dat is hoogstwaarschijnlijk wat er ook aan de hand is :wink:.

Je hebt bij ons een E-mail Basis abonnement voor €5,54 per maand en daarnaast een Alles-in-1 Thuis Standaard abonnement. Het e-mailadres waarop jij je Forum-account geregistreerd hebt, is gekoppeld aan het E-mail Basis abonnement. Aan het Alles-in-1 Thuis Standaard abonnement zit ook een e-mailadres gekoppeld: maak je daar helemaal geen gebruik van? Zo nee, dan kunnen wij dat inactieve e-mailadres vervangen voor het E-mail Basis abonnement: dan vervalt er een klantnummer en de maandelijkse kosten van €5,54. Laat maar weten of het zo moet blijven staan, zoals het nu is of dat het samengevoegd mag worden.


@Shyrin dankjewel voor je reactie. Kun je aangeven wat het emailadres is bij het alles in 1 thuis abonnement? Ik heb het emailadres al direct bij opening van het internetabonnement aangemaakt en dacht dat het aan het abonnement gekoppeld was. Nooit gerealiseerd dat ik iets apart heb afgesloten.

Als ik weet hoe het zit met het emailadres bij het abonnement kan ik besluit nemen.

Mocht het ******** zijn dan komt me dat bekend voor en in sommige gevallen komt dat naar voren, maar zoals ik stelde heb ik direct de naam aangepast om wat makkelijker te communiceren.

 

bedankt

 

mvrgr

Ben
 

*Admin: e-mailadres verwijderd ivm privacy


Het e-mailadres wat gekoppeld is aan het Alles-in-1 Thuis Standaard abonnement, heb ik in een privébericht naar je gestuurd. 


Dankje, was te snel met reageren en wilde te veel ineens. bedankt dat je adres verwijderd hebt


@Shyrin_ :

Ik neem aan dat dat een “Email Only” abonnement van Telfort was. Want bij de KPN gelden andere kosten voor “Email Only".


hallo Willy

 

dank voor je reactie, nee was geen telfort, ben ik nooit klant geweest. Ben er via Shyrin achter en het wordt opgelost.

gr

 


hallo Willy

 

dank voor je reactie, nee was geen telfort, ben ik nooit klant geweest. Ben er via Shyrin achter en het wordt opgelost.

gr

 


Het samenvoegen van het e-mailadres met jouw Thuispakket is bij deze aangevraagd bij een achterliggende afdeling!
 

@Shyrin_ :

Ik neem aan dat dat een “Email Only” abonnement van Telfort was. Want bij de KPN gelden andere kosten voor “Email Only".


@Willy22 Nee, het is/was een oud E-mail only basis abonnement (van ruim voor 2017): toen lagen de abonnementskosten anders. €3,56 voor een E-mail only Basis + €1,98 voor een extra mailbox.