Skip to main content

Ik heb een extra emailadres aangemaakt voor mijn partner, maar ik krijg die mail ook te zien.

Hoe los ik dit op ,zodatĀ ik deze mails niet zie.

HalloĀ @Johan62Ā ,

Je kunt voor jouw partner een eigen e-mailaccount aanmaken.Ā 
Ā 

En die gegevens dan in haar telefoon/laptop/iPad etc. zetten.Ā 

E-mailaccount

Een e-mailaccount kan je vergelijken met een fysieke postbus. Een postbus bestaat uit een adres en een postvak in. Je kan tot zes extra accounts aanmaken.

Via deze link kun je een e-mailaccount aanmaken:Ā 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/e-mail-webmail-e-mailaccount-en-e-mailadres


Klopt het dat 1.98 p/m kost?


Je hebt het adres alsĀ aliasĀ onder je eigen account gemaakt.Ā 

Maak een extraĀ accountĀ door op de eerste pagina meteen opĀ Ā +Ā  te klikken. Dan heeft je partner ook een eigen wachtwoord.Ā 

http://email.kpn.com

Probleem nu is dat het aangemaakte alias na verwijderen 3 maanden in quarantaine gaat. Dat kan 0800-0402 er wel afhalen opdat je het als account kan registreren maar ze zijn morgen vanaf 08:00 uur hier pas weer voor open.Ā 

Hem ietsje anders aanmaken kan natuurlijk wel. Dus bijvoorbeeld johan@ wordt johan1@. Of iets anders.Ā 

Ā 


Duidelijk,bedankt


Klopt het dat 1.98 p/m kost?

Nee, dat klopt niet @Johan62Ā , binnen je mail pakket kun je zes accounts aanmaken met per account 10 aliassen, door KPN adressen genoemd.

Jij hebt voor je vrouw een alias aangemaakt onder je mailaccount, dat moet weer losgekoppeld worden en moet er een echt account voor gemaakt worden.

Dit kan de klanten service morgen voor je regelen via 0800 0402


Je was me net voor @PeterGĀ 


Klopt het dat 1.98 p/m kost?

Nee, dat is helemaal gratis.Ā 

Als het om een heel nieuw e-mailadres gaat, dan kun je het nieuwe e-mailaccount nu direct zelf regelen via de link in mijn eerste reactie.Ā 

Wil je het e-mailadres gebruiken voor jouw partner dat je nu via jouw account hebt lopen, dan kun je het morgen vanaf 8.00 via 0800-0402 regelen.Ā 


Reageer