Skip to main content
Beantwoord

Krijg steeds pop-up met geef gebruikersnaam en ww op

• May 24, 2022
  • 3 reacties
  • 121 keer bekeken

ik krijg steeds een popup venstertje met daarop : geef gebruikersnaam en ww op voor volgende server

server *e-mailadres verwijderd*

wachtwoord**********

wachtwoord opslaan in de wwlijst

Ā 

Ik heb dit 100 keer gedaan, maar het venstertje verschijnt steeds weer en ik kan mail meer versturen

Ā 

Admin: e-mailadres verwijderd vanwege privacy, eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Pppppppppq2345432q, welkom bij ons op het forum. Jouw e-mailadres werkt niet meer begrijp ik, met de melding dat je inloggegevens niet kloppen. Krijg je diezelfde melding als je probeert in te loggen op de Webmail?

Als dat zo is kan je het beste het wachtwoord van jouw e-mailadres wijzigen:Ā E-mail wachtwoord wijzigen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

het werkt niet meer ******@hetnet.nl

Ā 

Admin: bericht + reactie verplaatst naar eigen aangemaakt topic

wjb
Wijsgeer
  • May 24, 2022

het werkt niet meer ******@hetnet.nl

Wat werkt niet meer?

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Pppppppppq2345432q, welkom bij ons op het forum. Jouw e-mailadres werkt niet meer begrijp ik, met de melding dat je inloggegevens niet kloppen. Krijg je diezelfde melding als je probeert in te loggen op de Webmail?

Als dat zo is kan je het beste het wachtwoord van jouw e-mailadres wijzigen:Ā E-mail wachtwoord wijzigen.