Skip to main content

Hallo,

 

Ik had de vraag of het bekend is dat je kpnmail emailadressen niet kunt toevoegen aan gmailify? Ik wil dit heel graag maar krijg de error dat er geen connectie met de server gemaakt kan worden 

 

(Bron van gmailify https://support.google.com/mail/answer/6304825?ctx=gmail&hl=nl&authuser=0)

 

Hi Julian, goede vraag. 

Om eerlijk te zijn weet ik dit zo niet. Ik kijk @Dennis ABD even  lief aan of hij dit toevallig weet. 


Ja hoor, dat kan gewoon. Let wel dat het voor ons mailplatform lijkt alsof je uit het buitenland komt, de mails worden dan immers aan ons mailplatform aangeboden door Gmails servers. Het gevolg is dat er strakke limieten staan op de hoeveelheid te verzenden mail.


Ja hoor, dat kan gewoon. Let wel dat het voor ons mailplatform lijkt alsof je uit het buitenland komt, de mails worden dan immers aan ons mailplatform aangeboden door Gmails servers. Het gevolg is dat er strakke limieten staan op de hoeveelheid te verzenden mail.

Waarom krijg ik dan die error zoals in het begin staat in de afbeelding?


Ik ben zelf niet bekend met ze dus daar durf ik niet met zekerheid antwoord op te geven, helaas.


Hoi @Julian Borghuis 
Welke server geef je exact op?


Je hoeft geen server op te geven enkel je email en je wachtwoord en dan geeft die dit aan dus. werkt het bij jou wel huistijger?

Hoi @Julian Borghuis 
Welke server geef je exact op?

 


Waarom gebruikt u op de mobiel niet gewoon de Gmail app? Daarin kunt u extra adressen toevoegen.


Ik heb het niet @Julian Borghuis 
Maar omdat het vak van de server leeg was, vroeg ik dat.
Lijkt mij overigens sterk dat je geen server moet opgeven, maar ja wie ben ik?
Sorry dan kan ik je ook niet verder helpen.
 


Ik krijg exact dezelfde foutmelding, geprobeerd met een kpnmail en hetnet email adres.

Wat opvalt is de foutmelding: De server van is niet bereikbaar

Je zou verwachten dat in het groen gemaakte deel een domeinnaam zou staan, het zou dus ook een probleem bij Google kunnen zijn.


Ik krijg exact dezelfde foutmelding, geprobeerd met een kpnmail en hetnet email adres.

Wat opvalt is de foutmelding: De server van is niet bereikbaar

Je zou verwachten dat in het groen gemaakte deel een domeinnaam zou staan, het zou dus ook een probleem bij Google kunnen zijn.

Hier ga ik ook vanuit, want vanuit wordt er zover ik kan zien niets geblokkeerd.