Skip to main content

Delta legt in onze buurt glasvezel aan. Dat biedt een veel hogere snelheid voor dezelfde prijs. KPN gaat voorlopig nog niet over tot het aanbieden van een glasvezelverbinding in onze buurt. Nieuwe mailadressen geven echter heel veel rompslomp. Kunnen de mailadressen bij HETNET.NL worden meegenomen naar Delta? Als dit niet kan, is er dan een mogelijkheid om mails te laten doorsturen naar het nieuwe adres, zodat ik zie, wie ik nog een mailwijziging moet sturen? Zijn hier kosten aan verbonden?

Hallo @Gerard161963 je zou een mail-only abo kunnen nemen bij KPN, dat kost meen ik 7,50 Euro per maand.

 


Hallo @Gerard161963, hiervoor is een e-mail only abonnement nodig. Dan hou je dus de e-mailadressen in een abonnement bij KPN. Dit abonnement voor alleen e-mail kost €7,50 per maand. 

Mocht je overstappen en een e-mail only toch niet zien zitten? De KPN/HetNet adressen blijven na de overstap sowieso nog 6 maanden actief. In die 6 maanden kun je dan eventueel iedereen op de hoogte stellen van een nieuw e-mailadres via Delta. 


Jan en Jeroen: hartelijk dank voor jullie reactie. Daar kan ik mee verder.