Hallo,
Ik zou graag de mailbox van één van mijn alias adressen willen omzetten naar een eigen emailbox. Ik heb de betreffende alias inmiddels verwijderd maar kan hem (nog) niet aanmaken als nieuw emailadres. Kunnen jullie dit alsnog doen?
Mvg
Hallo,
Ik zou graag de mailbox van één van mijn alias adressen willen omzetten naar een eigen emailbox. Ik heb de betreffende alias inmiddels verwijderd maar kan hem (nog) niet aanmaken als nieuw emailadres. Kunnen jullie dit alsnog doen?
Mvg
Heel simpel. Bel met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ). Zij kunnen de reservering van dat adres afhalen en dan kun je dat emailadres weer aanmaken.
Hallo
Als je een e-mailadres verwijdert, dan staat er automatisch een reservering op van drie maanden. Als je belt met klantenservice op 0800-0402, dan kan de KPN medewerker deze blokkade verwijderen en kan je dit e-mailadres meteen weer aanmaken als account i.p.v. alias. Is het wel een @kpnmail.nl adres? Voor een e-mailaccount is dat de enige optie.
KPN is bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur op werkdagen, zaterdags van 08.00 tot 17.00 uur.
Inderdaad, een NIEUW account kan inderdaad alleen nog maar eindigen op @kpnmail.nl.
Aan dat nieuwe @kpnmail.nl emailadres kun je wel dat oude, dat andere emailadres (bijv. @hetnet.nl) als een alias aanhangen, op voorwaarde dat dat oude emailadres een domein is dat eigendom is van de KPN.
Inderdaad, een NIEUW account kan inderdaad alleen nog maar eindigen op @kpnmail.nl.
Maar daar gaat het hier toch om
Ach, als je pietjepuk@hetnet.nl als apart mail adres wilt is dat ook niet zo moeilijk.
Dan maak je een account met willekeurige naam voor de @ aan met kpnmail.nl. En dan één alias met pietjepuk@hetnet.nl in dat account.
voorbeeld: account: pietjepuk@kpnmail.nl + hierin één alias pietjepuk@hetnet.nl dan.
Hi
Hallo
Als je een e-mailadres verwijdert, dan staat er automatisch een reservering op van drie maanden. Als je belt met klantenservice op 0800-0402, dan kan de KPN medewerker deze blokkade verwijderen en kan je dit e-mailadres meteen weer aanmaken als account i.p.v. alias. Is het wel een @kpnmail.nl adres? Voor een e-mailaccount is dat de enige optie.
KPN is bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur op werkdagen, zaterdags van 08.00 tot 17.00 uur.
Dit is helemaal juist. Ons nummer is overigens 0800 0402. Laat je even weten of het is gelukt?
Iedereen bedankt voor de reacties.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.