Skip to main content

Graag mijn e-mailadres *** verplaatsen van *** naar ***

 

Admin: e-mailadressen verborgen i.v.m. privacy

Hallo @peterf1 , haal s.v.p. i.v.m. privacy meteen je gegevens weg binnen je topic. Dat kan door rechtonders op de drie puntjes … te klikken en dan bewerken.

Dus stel je vraag zonder bijgaande gegevens.

 


@peterf1 zet je persoonlijke gegevens dan in jouw forum profiel en zet de e-mailadressen in het veld “Persoonlijke gegevens”. Dan kan alleen een KPN medewerker het zien en er meteen mee aan de slag.

Edit: Aha, een forum admin heeft de adressen al voor je verplaatst naar je profiel :wink:


Oké. Maar hoe wordt mijn vraag nu af gehandeld door KPN?


@peterf1 

Gewoon even afwachten totdat een moderator reageert. Hij voert nog een laatste controle uit en dan kan de moderator jouw verzoek doorsturen naar een KPN specilaist.


Hallo @peterf1 

KPN medewerkers (moderators) pakken nieuwe topics op in volgorde van binnenkomst. Dit kan afhankelijk van de drukte een paar dagen duren. Voor direct contact is bellen met KPN klantenservice via het gratis nummer 0800-0402 de snellere optie.
Ook is er een chat optie via www.kpn.com/service . Kies dan een onderwerp, vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” en dan vind je de chat beneden op die pagina.


Hoi @peterf1, welkom op het forum. We hadden je e-mailadressen al even verborgen inderdaad. in verband met privacy is het niet aan te raden om privégegevens openbaar op het forum te delen. Op je profiel, zoals al door de anderen genoemd, staan de gegevens afgeschermd. Ik heb et de gegevens die je daar hebt ingevuld gekeken, alle e-mailadressen die je noemde vallen onder hetzelfde klantnummer zo te zien. Wil je alleen de alias die je noemde verplaatsen, of alle die nu onder dat adres vallen?


Goedemorgen,

Ik wil alleen de genoemde alias verplaatsen.

 

Bij voorbaar dank


@peterf1 

Misschein heb je meerdere mailboxen (elk met een aparte gebruikersnaam + wachtwoord) die aan 1 klantnummer hangen ? Wel, ook dan moet je even goed duidelijk maken welk emailadres/alias moet worden verplaatst van welke mailbox (gebruikersnaam) naar welke mailbox (gebruikersnaam).


Dat is wel duidelijk denk ik @Willy22 , dat stond tenslotte al overduidelijk in het startbericht :sunglasses:
voordat het verplaatst werd naar het profiel...


Goedemorgen,

Ik wil alleen de genoemde alias verplaatsen.

Bij voorbaar dank

Helemaal goed @peterf1, ik heb de alias bij deze verplaatst van mailbox #2 naar mailbox #4 :slight_smile: Alle mail die vanaf nu naar deze alias wordt gestuurd zal binnenkomen op box #4!


@RBxx

Nee, dat was voor mij niet duidelijk want de emailadressen waren al verwijderd.


Dankjulliewel!


Graag gedaan @peterf1! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.