Graag mijn e-mailadres *** verplaatsen van *** naar ***
Admin: e-mailadressen verborgen i.v.m. privacy
Graag mijn e-mailadres *** verplaatsen van *** naar ***
Admin: e-mailadressen verborgen i.v.m. privacy
Hallo
Dus stel je vraag zonder bijgaande gegevens.
Edit: Aha, een forum admin heeft de adressen al voor je verplaatst naar je profiel
Oké. Maar hoe wordt mijn vraag nu af gehandeld door KPN?
Gewoon even afwachten totdat een moderator reageert. Hij voert nog een laatste controle uit en dan kan de moderator jouw verzoek doorsturen naar een KPN specilaist.
Hallo
KPN medewerkers (moderators) pakken nieuwe topics op in volgorde van binnenkomst. Dit kan afhankelijk van de drukte een paar dagen duren. Voor direct contact is bellen met KPN klantenservice via het gratis nummer 0800-0402 de snellere optie.
Ook is er een chat optie via www.kpn.com/service . Kies dan een onderwerp, vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil graag contact” en dan vind je de chat beneden op die pagina.
Hoi
Goedemorgen,
Ik wil alleen de genoemde alias verplaatsen.
Bij voorbaar dank
Misschein heb je meerdere mailboxen (elk met een aparte gebruikersnaam + wachtwoord) die aan 1 klantnummer hangen ? Wel, ook dan moet je even goed duidelijk maken welk emailadres/alias moet worden verplaatst van welke mailbox (gebruikersnaam) naar welke mailbox (gebruikersnaam).
Dat is wel duidelijk denk ik
voordat het verplaatst werd naar het profiel...
Goedemorgen,
Ik wil alleen de genoemde alias verplaatsen.
Bij voorbaar dank
Helemaal goed
Nee, dat was voor mij niet duidelijk want de emailadressen waren al verwijderd.
Dankjulliewel!
Graag gedaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.